Drumstation Presets

avs

Virus T(D)I User
Luitjes,

Ik heb bij een van de forum meetings in groningen een drumstation op de kop getikt. Het beestje is al een tijdje, tot ieders genoegdoening, mijn slaaf.

Nu heb ik laatst iemand langs gehad die heeft per ongeluk een save all gedaan op een patch, i.p.v. een "Save Single".

Het gene wat ik hier aan overgehouden heb is een vette patch, 40x....

Weet iemand of er mogelijkheden zijn om de factory presets er weer in te krijgen?

Groet,

avs

van de manual (D-station):
NOTE 1: Always return the ‘WRITE’ switch to the ‘Protect’ position after completing a save operation. This will avoid any
accidental erasure of programs. The ‘Write’ LED will flash to warn you of the ‘Enabled’ state.
NOTE 2: Programs can only be saved in the User locations (‘25’ to ‘39’). If you attempt to save a program into any of the
Factory locations ( ‘00’ to ‘24’ ) the display digits will flash rapidly to warn that this operation cannot be competed.

Officieel zou 't dus niet moeten gaan.. Maar heel misschien is dat alleen bij de D-station (is de nieuwere versie..).
Factory reset staat overigens niet in de manual..

Maar als er 1 bakje is waar ik 't NIET erg van vind dat er geen presets opzitten.. 't Is echt ZO'N makkelijk bakkie om zelf ff een en ander te maken!

Hier kan je de manual downloaden:
http://www.novationmusic.com/global/support/user_guides/drum_dstation/

Back