cz2000 Chorus stuk

- -

Ouwe rot
hoe los ik dit op, kan ik die uitzetten? telkens gaat die aan / uit en de knop werkt niet meer

nou kijk als ik koptelefoon opzet dan gaat soms links en soms rechtts die chorus kraken, ik dacht eerst dat t aan t apparaat lag. de knop zou ook kunnen maar het is toch een analoog chorus wat er in zit??

nou kijk als ik koptelefoon opzet dan gaat soms links en soms rechtts die chorus kraken, ik dacht eerst dat t aan t apparaat lag. de knop zou ook kunnen maar het is toch een analoog chorus wat er in zit??

Nou dat weet ik zo nog niet, je kunt met heel weinig geheugen en logica een simpele digitale delay maken. En dat was toen allemaal voorhanden. Het gaf mij nooit dat warme analoge gevoel van een Roland onboard chorus toen ik hem had.

Je zou het eens kunnen opzoeken in een service manual of ergens op het internet. Ik zou in ieder geval niet meteen geloven als iemand zegt dat het analoog is dat dat het dan ook is.

nou in 1985 komt de CZ2000 en toen konden ze toch nog geen digitaal chorus maken?
die knop zou ook kapot kunnen zijn, want ik kan het chorus niet uit zetten. wat zou ik dan kunnen doen.

De CZ1000 heeft analoge chorus dus heel goed mogelijk dat de 2000
gewoon hetzelfde schematje erin heeft zitten.

Het gekke is dat ik niks over de CZ2000 kan vinden,
alleen over de 1000, 3000 en de 5000.
Heb je de schematics?

nee ik heb helemaal niks, die zie je ook niet zo vaak de CZ2000s . die S wil zeggen speakers want die zitten er ook op. het is een CZ3000 volgens mij in een simpelere doos.

zou ik het chorus uit kunnen zetten ofzo of eruit kunnen halen? of kloppen dan de voltages en spaningen intern dan niet meer als je er wat uit haalt

op 1 of andere manier staat die altijd aan want dat gekraak hoor ik altijd

ik ga em ff openhalen deze week,,, punt is dat ik niet bij die knoppen kan

Back