microkorg limited edition

Je zou voor een standaard in "bankvorm" kunnen gaan, dus geen x-poten. Zoals K&M er heeft. De steunen kan je dan horizontaal verschuiven over de hele breedte.
Ofwel beugels zoeken die je op een x-standaard kan vastzetten. Zoals dit (http://www.thomann.de/be/millenium_ks2010_ex.htm) maar dan universeel ?

Ben er eerlijk gezegd ook op zoek naar.

Zoiets ja, belangrijkste is gewoon dat de Microkorg er op past. Ik vraag me af hoe die extension wordt vastgemaakt, gewoon met een schroef lijkt mij?
Ik heb al behoorlijk wat gezocht. Conclussie is dat mij het het beste lijkt om naar een muziekwinkel te gaan die het een en ander op dat gebied heeft staan zodat je precies kan kijken wat er het beste mogelijk is.

Maarja, welke muziekwinkel heeft dat? (in de buurt van zwolle?)

Quiklok heeft eigenlijk de perfecte stand, 4 potig en met compleet verstelbare extension. Maar die stand is 200 euro... Heb ik er niet voor over.

Ik zoek altijd nog een mooie en niet al te duur standaard voor mijn 'gewone' 61-toetsen keyboard met daarboven mijn Microkorg.
Iemand die thuis de perfecte standaard hiervoor heeft en/of tips heeft?
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je "niet al te duur" vindt, maar kijk hier eens naar:
Ultimate Deltex/Apex? (eventueel gebruikt of een goekopere kloon, bv. Musicstore "KB-1000"); anders misschien de K&M Spider.

Ultimate Deltex/Apex? (eventueel gebruikt of een goekopere kloon, bv. Musicstore "KB-1000"); anders misschien de K&M Spider.
Ben je zeker dat je die draagarmen voldoende kort bij mekaar kan plooien zodat er een Microkorg op kan liggen ?
Ze lijken me toch nogal breed uit mekaar te lopen...

Mijn probleem is ook dat ik nogal graag neerzit bij het spelen, maar niet altijd...
Een x-standaard lijkt me dan nogal in de weg te zitten van je benen, maar je zicht is wel vrij. Een spider lijkt me daarentegen niet te hinderen aan de benen maar je hebt wel die steunbalk voor je gezicht.

Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je "niet al te duur" vindt, maar kijk hier eens naar:

Mwoah, meer dan 100 euro wil ik er sowieso niet aan besteden. Vind die dingen echt lelijk trouwens. Zijn wel usefull denk ik, maar probleem is ook dat die 2 staven dan waarschijnlijk nog een stuk uitsteken als je de Microkorg erop hebt gezet. Als je je Microkorg erop kan zetten, moet ie wel helemaal naar achter worden gezet namelijk, denk ik tenminste.

V V
Dit lijkt wel goed, fully adjustable 2nd tier. Maarrrrr, doordat die stangetjes zo kort zijn, en je ze zoveel mogelijk naar elkaar toe richt, zit je Microkorg al wel heel vlak op je onderste keyboard/synth. Weet ook niet of deze verkrijgbaar zijn hier in NL.

Voor 200 euro heb je perfecte stands, maar dat moet toch goedkoper kunnen zou je toch zeggen?

41q9BlDhJgL.jpg

Back