JULI@ geluid blijft zacht

Interceptor_NL

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Na een jaar veel plezier te hebben gehad van mijn JULI@ geluidskaart, kan ik hem nu wel misschien weggooien...;{. Van de één op andere dag is het geluid zomaar zacht geworden. Ik moet mijn versterker bijna voor 90% (!) harder zetten wil ik het geluid een beetje kunnen horen. Dat lijkt mij niet echt normaal. Kan het zijn dat ik de geluidskaart heb opgeblazen? De volumeschuivers van de geluidskaart staan trouwens ook helemaal omhoog, en die van Windows zelf ook. Verder zijn alle kabels gecontroleerd op kabelbreuken, en andere kabels zijn ook geprobeerd. Alles in Windows ingesteld op JULI@ en in Cubase ook. Ik heb zelfs mijn versterker gewisseld met die van iemand anders en het ligt niet aan de versterker of boxen.

Weet iemand wat er mis kan zijn? Heeft iemand een idee...? Ik weet het namelijk niet meer, en mijn garantietermijn op het apparaat is inmiddels verlopen :(.

Bedankt voor je reactie alvast.

Heb je al geprobeerd de drivers compleet te verwijderen en opnieuw te instaleren (wat bij mij ook niet altijd goed gaat met de juli@) soms moet ik het een paar keer over doen. Bij mij draait ie nu in vista met deze driver x2v 0.979 probleemloos.

Ik had half jaar geleden ineens een opgeblazen voeding (van 3 maanden oud en 450+ watt)

mijn m-audio delta 410 en 66 hadden daarna precies wat jij beschrijft, alles geprobeerd, maar niks hielp. Uiteindelijk maar een nieuwe (2e hands) delta 66 gekocht, die werkte perfect.

Probeer je geluidskaart eens in een andere pc, dan weet je al weer iets meer..

Back