Interceptor_NL
Nieuwkomer
Hallo allemaal,
Na een jaar veel plezier te hebben gehad van mijn JULI@ geluidskaart, kan ik hem nu wel misschien weggooien...
. Van de één op andere dag is het geluid zomaar zacht geworden. Ik moet mijn versterker bijna voor 90% (!) harder zetten wil ik het geluid een beetje kunnen horen. Dat lijkt mij niet echt normaal. Kan het zijn dat ik de geluidskaart heb opgeblazen? De volumeschuivers van de geluidskaart staan trouwens ook helemaal omhoog, en die van Windows zelf ook. Verder zijn alle kabels gecontroleerd op kabelbreuken, en andere kabels zijn ook geprobeerd. Alles in Windows ingesteld op JULI@ en in Cubase ook. Ik heb zelfs mijn versterker gewisseld met die van iemand anders en het ligt niet aan de versterker of boxen.
Weet iemand wat er mis kan zijn? Heeft iemand een idee...? Ik weet het namelijk niet meer, en mijn garantietermijn op het apparaat is inmiddels verlopen
.
Bedankt voor je reactie alvast.
Na een jaar veel plezier te hebben gehad van mijn JULI@ geluidskaart, kan ik hem nu wel misschien weggooien...
. Van de één op andere dag is het geluid zomaar zacht geworden. Ik moet mijn versterker bijna voor 90% (!) harder zetten wil ik het geluid een beetje kunnen horen. Dat lijkt mij niet echt normaal. Kan het zijn dat ik de geluidskaart heb opgeblazen? De volumeschuivers van de geluidskaart staan trouwens ook helemaal omhoog, en die van Windows zelf ook. Verder zijn alle kabels gecontroleerd op kabelbreuken, en andere kabels zijn ook geprobeerd. Alles in Windows ingesteld op JULI@ en in Cubase ook. Ik heb zelfs mijn versterker gewisseld met die van iemand anders en het ligt niet aan de versterker of boxen.Weet iemand wat er mis kan zijn? Heeft iemand een idee...? Ik weet het namelijk niet meer, en mijn garantietermijn op het apparaat is inmiddels verlopen
.Bedankt voor je reactie alvast.