Indeling studio

roal

Ingeburgerd
Wie weet een goede indeling van een studio,

ik weet het , het hangt af van wat je allemaal hebt, maar ik neem aan dat er een standaard is.:z

Je vraag is te algemeen om goed te beantwoorden. Heb je het over de inrichting van je ruimte of over de manier waarop alles met elkaar verbonden moet worden? In het laatste geval is het o.a. belangrijk om te weten of je analoog danwel digitaal werkt, wat je al heb staan aan apparatuur, wat er in de (nabije) toekomst nog zal wijzigen, enz. enz.

Yess... daar heb ik ook veel inspiratie van opgedaan!!!

Leuke thread, eens in de zoveel tijd bekijk ik ze nog eens allemaal, en steeds valt je weer wat anders op/in!

Ok. Neem een stoel, ga er op zitten met je gezicht naar de muur waar je je boxen tegen aan wilt zetten.

Dan, vraag je je af, wat wil je daarvoor hebben staan, wat wil je links van je hebben, en wat rechts.

Vervolgens zet je alles neer, en sluit je alles aan. Klaar. :okdan:

Mijn "droom" is een soort cockpit-achtige opstelling, zodat je ECHT ingebouwd zit.

Of dit de acoustiek, etc. ten goede komt is een tweede, en of 't ECHT functioneel is... maar toch..

Zoiets (maar dan met 1 of 2 stoelen in 't midden) en uiteraard iets anders ingedeeld, maar 't gaat om 't idee :D

Attachments

• cockpit!.JPG
    cockpit!.JPG
    79,7 KB · Bekeken: 134
hehe.. hoort daar ook een boordwerktuigkundige bij? :D

Nee, wel een stewardess die af en toe wat te drinken komt brengen...

en magnetron-vliegtuig-maaltijden :D

Back