Vlex
Wa zeggie baard?
Hoi iedereen,
ik zit met het volgende; ik ben op zoek naar een nieuw masterkeyboard met hammer action toetsen, en het liefst een beetje te tillen. Daarom zit ik meer te kijken richting 76 keys of zelfs 61 keys ipv 88.
Faders/Pots zijn mooi meegenomen maar niet noodzakelijk, keyboard zal voornamelijk gebruikt worden voor piano/rhodes sounds en voor het inspelen van synths/strings.
Eigenlijk precies wat ik zoek is de nieuwe CME ZSC 76, deze is alleen al een jaar lang in "bestelling" en geschatte datum ligt nu ergens in mei, daar kan/wil ik alleen niet meer opwachten omdat mn oude keyboard is overleden.
Heeft iemand nog een mooi alternatief, het liefst dus met hammer keys.
Verder op mn lijstje staan;
- CME UF-80 -> erg mooi denk ik zo, alleen ERG zwaar en log
- CME UF-70 -> stuk lichter en handzamer, alleen geen hammer
- Novation Remote SL 61 -> erg mooi beestje, ook met mooie controls, alleen niet met hammer.
Budgetgrens ligt toch wel op 600 euro, liefst nog wat minder.
Heeft er iemand een goude tip? zoja, graag, want ik kom er niet echt uit...
Thanks!
ik zit met het volgende; ik ben op zoek naar een nieuw masterkeyboard met hammer action toetsen, en het liefst een beetje te tillen. Daarom zit ik meer te kijken richting 76 keys of zelfs 61 keys ipv 88.
Faders/Pots zijn mooi meegenomen maar niet noodzakelijk, keyboard zal voornamelijk gebruikt worden voor piano/rhodes sounds en voor het inspelen van synths/strings.
Eigenlijk precies wat ik zoek is de nieuwe CME ZSC 76, deze is alleen al een jaar lang in "bestelling" en geschatte datum ligt nu ergens in mei, daar kan/wil ik alleen niet meer opwachten omdat mn oude keyboard is overleden.
Heeft iemand nog een mooi alternatief, het liefst dus met hammer keys.
Verder op mn lijstje staan;
- CME UF-80 -> erg mooi denk ik zo, alleen ERG zwaar en log
- CME UF-70 -> stuk lichter en handzamer, alleen geen hammer
- Novation Remote SL 61 -> erg mooi beestje, ook met mooie controls, alleen niet met hammer.
Budgetgrens ligt toch wel op 600 euro, liefst nog wat minder.
Heeft er iemand een goude tip? zoja, graag, want ik kom er niet echt uit...
Thanks!