Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaat dat meestal via standaard ' waarde-dalings' tarieven ?Ik denk dat de prijzen niet meteen gaan zakken trouwens van de fantomX

. Had je in 1992 elke maand 20 euro (of 40 gulden) opzij gezet, dan kon je nu een fantom G8 kopen en die twee expansiekaarten :-p. Ik hoop ook dat de prijs wat zal zakken van de fantom X. Vroeg of laat vind ik er wel eentje op de markt voor 1500 wat mijn streefprijs is voor een X8. Of 1300 voor een X7. De fantom heeft nog altijd mijn voorkeur boven de M3 of de motif. Ik ben grootgebracht met een Juno 106 wat wil je
.
Een X6 vind je regelmatig rond de 1300 euro of minder te koop.

. Ik heb daar indertijd eigenlijk een fantom X8 gekocht aan 2000 euro. Ik heb vier maanden gewacht en dan maar de bestelling geannulleerd. Geen probleem, ik kreeg mijn geld terug. Ze hadden me wel nog gebeld toen ie uiteindelijk was binnengekomen, maar ze mochten hem dan houden van mij.In 1992 kostte mijn Roland JV80 (die ik nog steeds heb) ongeveer
4000 gulden![]()
Ik heb de JV80 ook gehad en in 1993 aangeschaft, maar ik kan mij herinneren dat ik er 1800 gulden voor heb betaald.......
Groetjes van Rudo

Inderdaad,je kunt het niet vergelijken met een oasys,in prijs,in kwaliteit geluid,handelbaarheid,en deze oasys kun je in no time in een ander synth veranderen.heb die g8 demos en specs eens bekeken en het ziet er inderdaad wel naar uit dat dit een aardige synth gaat worden. Ik zie niet in hoe je hem kan vergelijken met een oasys,
oh en ronnyJij als korg hater (grapje), check de korg forums maar, dat slikken valt wel mee hahaha
.
Weet iemand nou al iets concreets over die levertijden?
Trouwens als ik het goed begrijp zitten alle SRX kaarten in het ROM geheugen van de fantom G of niet allemaal? Ik dat geval is 300 euro per SRX kaart belachelijk hoog. Laat staan dat ze nog SR-JV kaarten durven verkopen voor 300 euro in sommige winkels.