Fl Studio of PC??

Milano

Stamgast
Ik heb een probleempje wanneer ik mijn Pianorol op heb terwijl die aan het afspelen is, in FL Studio.

Alles doet het prima maar als ik met mijn muis wil scrollen van Links naar Rechts in mijn pianorol. Dan geeft ie ggggrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkrrrrrrrrrrrrrrrrrr geluid.

Het is net alsof ie het niet kan verwerken ofzo.... Het gaat niet echt soepel als ik van links naar rechts ga....Alsof mijn pianorol blijft hangen....Niet alleen het geluid maar ook wanneer ik naar de scherm kijk dan blijft ie hangen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg....ik weet het anders niet hoe ik dit uit kan leggen.

Iemand hier zelfde probleem gehad?? Ik heb dit niet gehad met mijn oude pc.

Ik heb pas een nieuwe pc gekocht waar ik nu van alles erop aan het zetten ben.
Installatie van FL ging vlekkeloos zonder problemen. Ik heb geen Problemen ASIO, 4 GIG geheugen of Quad core processor.

grtz

Laatst gewijzigd:
Ik ben er 2 dagen mee bezig geweest.......bijna klaar....Ik had alles nog zo een plek gegeven. sheiks

geen andere mogelijkheid?

Op zich niets....maaarr

Als je 2 dagen bent bezig geweest alles van de ene pc naar de ander over te zetten. Plugins die het plots niet doen omdat ze zijn overgehevelt etc etc etc dan zou je het wel weten.

Lui ben ik niet maar dat is wel flut werk. Als je alles bij elkaar moet zoeken om vervolgens alles maar goed te ordenen dit keer. Als ik deze VST plugins map nu overhevel tijdelijk om Fl opnieuw te installeren dan is het wel zwaar knudde want de pret begint weer helemaal opnieuw.

Krijg ik dan geen dubbele FL plugins? Ik denk het wel nl Alles gaan dan gewoon dubbel...Dit heb ik een keer meegemaakt bij een update...

Als je je VST plugins map gewoon kopieert, dan delete, dan FL deinstalleert en dan FL terug herinstalleert, daarna de vst plugins map weer terug plakken, dan is er niets aan de hand.

ok kerel ga het gewoon op die manier doen. Helemaal weg voordat ik hem opnieuw installeer. Hopelijk doen die Vsti het nog gewoon normaal.

Thanks man voor je hulp.

vst map hoef je niet eens te verplaatsen of te verwijderen.
FL uninstall houd er rekening mee dat er misschien third party vst's geinstalleerd zijn in de vst map van FL, dus verwijderd die niet zo maar tijdens het deinstalleren.

Back