Oude Human Beings nummers gratis te downloaden

Wow,

Hier zitten bangelijke tracks bij.

Toevallig iemand die de live perfomances op youtube ofzo kan zetten? :-)

Lastig. Is uit de tijd van voor de cameraphones ed. Ik heb nog wel een VHS tape van een show in Den Bosch, zal eens kijken of ik daar wat mee kan.
Verder is er van Hardboiled en The Matrix een videoclip en de bedoeling is om die over een tijdje idd op Youtube te knallen.

leuk, ik heb nog steeds 2 orginele cd,s die ik de laatste tijd regelmatig in de chill draai...
krijg daar vaak goede kritieken op..
de laatste tijd draai ik meer chill die de mensen daar ook wakker houd, en zelfs dansbaar is voor de liefhebbers..

PS: Oh, we hadden altijd gearlists op onze platenhoezen staan met er tussen altijd wel een apparaat dat we niet hadden maar wel koel vonden. En soms apparaten die niet eens bestaan. Dat heeft me nog jarenlang achtervolgd. Ik heb serieus ooit telefoon gekregen van iemand die een BTC Autosuggestor 1 wilde hebben. Was nog verontwaardigd ook toen ik vertelde dat het een grap was...

ROFL, dit is nu eens echt geestig.

Tot nu is The Pattern mijn favoriete track.

Iemand die toevallig zo lief zou zijn om eens die cd's ergens integraal te uppen (rapidshare en toestanden).

Thx!

Allert, als je nog trax van DAT wil overzetten, drop maar eens hier langs. Ik heb nog wel een DAT staan en die kan via s/pdif zo m'n G5 in. Kleine moeite! (Hoewel, moet m'n eigen archief ook nog steeds eens overzetten.....)
Uitlenen doe ik m'n DAT liever niet, bang dat ie dat niet zal overleven. Oud en kwetsbaar spul.

ROFL, dit is nu eens echt geestig.

Iemand die toevallig zo lief zou zijn om eens die cd's ergens integraal te uppen (rapidshare en toestanden).

Thx!

Ehm... de CD's staan dus integraal op last.fm.... Zie eerste post. Toch ? Of bedoel je iets anders ?

Over een tijdje ook in hogere kwalitieit...

Groetjes,
Allert

Vanavond draai ik in Utrecht.
Human Beings zit in de tas! :)

Ehm... de CD's staan dus integraal op last.fm.... Zie eerste post. Toch ? Of bedoel je iets anders ?

Over een tijdje ook in hogere kwalitieit...

Groetjes,
Allert

dat jullie die Cd's toen niet gratis weggaven! ik heb er toch 35 piekjes indertijd voor betaald ! LOL:kroon:

Heb geprobeerd de tracks er als wav op te knallen maar daar doet last.fm niet aan dus het blijft bij 128 Kb mp3. Staat nu wel weer meer bij en over een tijdje komen er ook unreleased tracks bij. Hopelijk maakt dat die 35 gld een beetje goed :)

Pssst.... http://humanbeings.bandcamp.com/ Eindelijk betere kwaliteit, ga nog bedenken waar ik de .wav kwaliteit tracks ga hosten. Misschien mediafire. En binnenkort heb ik een DAT recorder dus kan ik weer in t archief gaan spitten !

Cheers,
Allert

Erg relaxed, looien geblazen maar tnx!
mmm the matrix lang niet gehoord .... en meer goede herinneringen
oogjes dicht en ik ben weer in ekko
:dj:

MT

Groetjes,
Allert

PS: Oh, we hadden altijd gearlists op onze platenhoezen staan met er tussen altijd wel een apparaat dat we niet hadden maar wel koel vonden. En soms apparaten die niet eens bestaan. Dat heeft me nog jarenlang achtervolgd. Ik heb serieus ooit telefoon gekregen van iemand die een BTC Autosuggestor 1 wilde hebben. Was nog verontwaardigd ook toen ik vertelde dat het een grap was...

haha geweldig:engel:

joo allert, je mag gerust mijn dat doos lenen voor zolang als nodig... zonde om er geld aan uit te geven als je dat van plan bent.

@PM: DAT masjien voor 30 euri gevonden hier, prima toch ?
@Stevuax: Hij zou er van moeten weten via de Twitters, maar ik zal m er nog een keer extra op wijzen :)
@R-ond: Geen grap. Echt gebeurd.
@Tragmadat: Enjoy!!!

Bedankt voor het delen Allert.

Volgens mij hebben wij samen nog ooit een weekend in het huis van Hans Hermans zijn ouders gezeten met z'n allen (Ferry Corstens, Dave Clarke, Justin Berkowits ofzo).
Was een geweldig weekend.....

Hans is trouwens ook pas ingehaald door de tijd, dus de zal niet zo snel meer moeilijk doen.

@Jena_mu6: Is onze volslanke vriend niet meer?

Bij deze dan een foto van Hans...opdat we het niet vergeten (sorry..hier was ie al wat kilo's afgevallen) :

Attachments

• hans.jpg
    hans.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 115
Bedankt voor het delen Allert.

Volgens mij hebben wij samen nog ooit een weekend in het huis van Hans Hermans zijn ouders gezeten met z'n allen (Ferry Corstens, Dave Clarke, Justin Berkowits ofzo).
Was een geweldig weekend.....

Hans is trouwens ook pas ingehaald door de tijd, dus de zal niet zo snel meer moeilijk doen.

Och ja dat weekend daar was ik ook bij. Was Ferry Corsten daar ook? Die was toen nog nie bekend (i.i.g. niet bij mij....) Allert was daar toch niet bij?
Dave Clarke had het ook nog over dat weekend, toen ik hem een tijd geleden sprak.

Maar dikke Hans is dus passé? Heeft ie het nog lang uitgehouden. Die foto is wel erg treffend.

Tja...toen was ie ff bij een maat van mij in z'n flat...en uiteraard moest ie toen weer ff een tukkie doen zoals ie onderweg ook vaak moest doen, 15 minuutjes en dan kon ie weer verder

PS: wanneer is de party voor alle artiesten die nog geld van hem kregen om z'n heengaan te vieren

PPS: Inderdaad in forums over orchideeen gevonden dat ie er niet meer is...en dat ie in dat wereldje eenzelfde reputatie had:
Be VERY careful! This sounds like Hans Pieter Hermans. If so, he is the biggest (in every sense of the word) scumbag in the orchid world. Ask Bill Thoms about his business ethics!

Och ja dat weekend daar was ik ook bij. Was Ferry Corsten daar ook? Die was toen nog nie bekend (i.i.g. niet bij mij....) Allert was daar toch niet bij?
Dave Clarke had het ook nog over dat weekend, toen ik hem een tijd geleden sprak.

Maar dikke Hans is dus passé? Heeft ie het nog lang uitgehouden. Die foto is wel erg treffend.

Bizar weekend........volgens mij kwamen de human beings op zondag toch?
Ferry kwam volgens mij met The Telurians......Navigator....of misschien heb ik die erbij verzonnen......forumlid sms303 was er ook.
Vooral de rit erheen met Hans in de auto zal ik nooit meer vergeten, tering wat was ik bang.....die gast reed als een spook.
Maar inderdaad Hans Hermans is overleden in Thailand.........

Back