Kreeg ik net in m'n inbox:
Ik ben niet gek. Dit is een marketingtruuk van Digidesign om mij naar hun site te lokken.
Hoi,
Ik ben een nieuwschierig persoon die op zoek is naar een persoonlijke studio en liefst met mogelijkheden tot ontwikkelen van muziek.
Toevallig ik ..... dat ik hier bij u langs kwam.
Maar misschien heeft u wel de ervaringen om mij te helpen?
Kunt u mij misschien vertellen wat beter is voor geluidsopnamens en eventuele aansluitingen van midi speelinstrumenten?
Een hele goede geluidskaart die daarvoor bedoeld is?
Of een midi interface?
En wat voor mic is de beste en betaalbaarste voor een persoon die nooit eerder met microfoons gewerkt heeft in een studio?
Ik ben namenlijk goed in zingen, kan ook lyrics maken en wil er iets mee doen.
Hopelijk kom ik ook in de goede richting als u mij een beetje ervaring los geeft, en mij kunt vertellen wat zo sociaal slagvaardig is in muziek, zoals
wel of niet met producers in gesprek gaan of labels verzoeken indienen, en informatie over het verkrijgen van de beste mogelijke producten.
Ik kwam deze site tegen.
En hopelijk vindt u dit wel goed, want ik hoorde van iemand dat ik me eerst beter goed kan laten informeren.
Wat vindt u van deze product, het is de onderste.
http://www.digidesign.com/index.cfm?langid=141&navid=72&itemid=28935&ref=ptstudios-p-be
Pro Tools Personal Studio ? Save Over 280?
Weet u iets wat ongeveer rond de prijs is van 300-600 euro en bij uitstek perfect is voor mijn mogelijkheden?
Groeten,
Vaqas
Disclaimer
Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten. Als u dit bericht per abuis hebt ontvangen, wordt u verzocht onmiddellijk de afzender te informeren. Ook verzoeken wij u het bericht te vernietigen en de inhoud niet onder derden te verspreiden of te gebruiken. Door de electronische verzending kunnen aan de inhoud van dit bericht geen rechten worden ontleend.
This message is intended exclusively for the addressee. It may contain information that is confidential. If you are not the intended recipient, we request that you notify the sender immediately. In that case, we also request that you destroy the message and that you neither use the contents nor disclose them in any manner to third parties.
Voor de elektronische regelgeving omtrent het extern gebruik van interne mogelijkheden, kunt
u een e-mail sturen naar vaqas@casema.nl om zo een legaal voorschrift te krijgen van Y.D.S ®
Ik ben niet gek. Dit is een marketingtruuk van Digidesign om mij naar hun site te lokken.