ableton EIC package probleem

marsiglia

Nieuwkomer
Hallo,

ik heb een tijdje geleden van mijn werk Ableton live 7 overgenomen. nou heb ik dat geïnstalleerd en alles werkt prima. nu wil ik die EIC packeges instaleren maar daar komen de problemen. ik heb niet de code die daar voor nodig is. ik heb wel de serial code maar dat is niet de code die je nodig hebt daarvoor.

Ik weet niet of het mogelijk is voor mij om die packages te installeren want ik heb het overgenomen van iemand die hem ook in gebruik heeft.

moet ik mij nou registreren bij ableton of zijn er ook iets van licentie codes op internet te vinden?

en verder nog iemand tips voor een beginnende Ableton gebruiker?

Groeten,

Bo

Ik denk dat je de licentie ervan enkel kan omzetten als diegene die het pakket nu bezit (gebruikt) zijn registratie opzegt. Dit is vrij logisch eigenlijk, anders zou iedereen het pakket gewoon kunnen doorgeven.

Als je het hel lief vraagt, krijg je (soms) wel een 2e licentie om op je laptop te draaien, maar dit is niet altijd zo. Ik zou gewoon even naar support@ableton.com mailen om je situatie uit te leggen, en kijken hoe ze erop reageren.

Licentie codes op het internet is niet echt de manier om op een verantwoorde manier met software om te gaan, zeker niet met je host. Doe het volgens de regels, en je krijgt er support en het voorbestaan van software voor in de plaats.

Voor allerlei tips is het forum op de Ableton site erg goed, en wordt vaak aangevuld met allerlei nieuwe tips & trics, want het leuke van Live is natuurlijk dat je het op zoveel verschillende manieren kan gebruiken, met vaak verrassende resultaten.

Beste tip, is natuurlijk zoveel mogelijk lol eraan te beleven, en niet bang te zijn om wat te experimenteren.

Back