Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eindelijk m'n studio'tje weer ok, ben naar andere kamer gegaan en heb alles opnieuw aangesloten.

SSL10820tn.JPG
Mooie standaard, en dat je er drie toetsenborden op kwijt kan geeft aan dat hij ook hoog is. Wat voor merk/type is dit? Op het ogenblik gebruik ik Ultimate Apex stands maar omdat ik zo'n 1.95 m ben kan ik daar eigenlijk maar één klavier op kwijt. Misschien dat dit een leuke vervanging is...

SSL10820tn.JPG
Mooie standaard, en dat je er drie toetsenborden op kwijt kan geeft aan dat hij ook hoog is. Wat voor merk/type is dit? Op het ogenblik gebruik ik Ultimate Apex stands maar omdat ik zo'n 1.95 m ben kan ik daar eigenlijk maar één klavier op kwijt. Misschien dat dit een leuke vervanging is...

Ik heb deze bij Thomann gekocht: http://www.thomann.de/nl/jaspers_4d120shr.htm Hij is er volgens mij ook nog 20cm breder.

kijk eens hier synthfanaten, verbaast me dat jullie hem niet kennen. dacht dat deze algemeen bekend waren in de synthwereld, leerde ze hier trouwens ook kennen, op synthforum.
=> www.jaspers-alu.de

Gagarin

tjeeeeeeee

tjeeeeeeee

Tjeeeeee , ik vraag mij altijd af hoelang men wel niet bezig is om zo'n onwijs te gek gaaf uitgebreide studio op te bouwen. Lijkt mij een langdurig processsssssss.

Wel onwijs te gek om dit allemaal zo te zien. Ben ik natuurlijk nog lang niks bij....:o:

Heel indrukwekkend , bedankt voor het tonen van..............;)

vandaag verhuist, en alles wat in de rugzak pastte meegenomen, 909, mixer, monitors, pc en effecten ontbreekt nog, komt volgende week hopelijk. :)
b92r5.jpg

nee... toetsen die door de midden breken, dode pixels en beroerde foto's...

niet doen dus! :D

Die foto past juist heel goed bij die setup. :D
Lekker oldschool pixels enzow.

allejezus wat n beroerde grote foto...... :D

:D op de een of andere manier lijkt 't in 't klein al een stuk minder "erg"..

Attachments

• b92r5.jpg
    b92r5.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 143
Hey!! 'n nieuwe "Studio annex crib-thread" !

Hey!! 'n nieuwe "Studio annex crib-thread" !

Daar moet ik natuurlijk ff in posten:P

Attachments

• aarsb1.jpg
    aarsb1.jpg
    81,7 KB · Bekeken: 142
  • aarsb2.jpg
    aarsb2.jpg
    341 KB · Bekeken: 140
  • aarsb3.jpg
    aarsb3.jpg
    261,1 KB · Bekeken: 137
mooie studio, geen computer?