Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D Grappig dat je dezelfde kleur zwarte vloer bedekking hebt gevonden als je muren..
:biertje:

Dat heeft ie snel vervangen, net had het nog een andere kleur :D

Mijn vriendin vindt al dat ze in een oefenruimte woont, als ik ga beginnen met allerlei leuke reflectiemiddelen dan weet ik zeker dat ik wakker wordt met een bijl in mijn nek ;)

Mooie kelder division. Ziet er ook sfeervol uit met die verlichting zo.

He dank je :) eigenlijk is het hier een klein beetje donkerder, de camera hyped de verlichting wat maar ach, iets duidelijkere foto's :p

De W.A.H.-studio zoals hij nu eruit ziet (en niet meer veranderd):

Attachments

• STUDIO~3.JPG
    STUDIO~3.JPG
    50,2 KB · Bekeken: 122
Eindelijk heb ik de 'heilige' drie-eenheid bij elkaar! :)

Attachments

• HappyMeal.JPG
    HappyMeal.JPG
    678,9 KB · Bekeken: 125

Wie is de vader, wie de zoon en wie de heilige geest????

Phochos}:|

Ik weet in ieder geval wel dat de tb het sletterige nichtje is.
Elke puberale acid gast, zal namelijk graag met zijn plakkerige vingertjes aan haar knopjes draaien ..... :duivels:

nou ik doe ook maar weer mee dan. de echo interface heeft inmiddels plaats gemaakt voor een lynx, maar verder eigenlijk weinig nieuws onder de zon :)

een leuke compositie die tijdens een semi-officiele fotosessie toch wel vet bleek

whitecapsound_compositie.JPG

en de mic mag toch ook wel weer op de kiek

braunertjeopdekiek.JPG

de credits voor de foto's gaan naar mijn vriendelijke fotovirtuoos *[censored]* van wizard photography die hier ook regelmatig incognito het forum checkt

Mooi Sly Dog :okdan: Ik hoop ze ook nog eens alledrie bij elkaar te hebben..... maar voorlopig eerst weer eens wat tracks maken ;)

Van Division en Nox ziet het er ook goed uit trouwens. Sfeervol hoor; ik moet zelf ook maar eens wat aan mijn verlichting doen - heb alleen maar een peertje hangen ;{

Vet slydog :{, ik moet nog ff sparen voor een 808 en 909...;{ hoop er 1 van de 2 nog dit jaar te hebben. Tot die tijd volstaat mijn Drumstation:

dqnkie.jpg

and then there was light voor Kalusi :)

Attachments

• light.jpg
    light.jpg
    75,9 KB · Bekeken: 127
Deniax.. dat wilde ik nou net niet doen... ;) Het zag er net zo gezellig uit.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back