Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
pochos waarom gooi je niet alles weg en gebruik je een pc en dat mixertje (en die kast want die is goed),and thats it?

Dat heb jij ook laatst gedaan?:stupid

nou ja een 4tal jaar terug ja,maar dan had ik weer een studio vol ,en een fx rack die dienst deed al verwarming in de winter,maar met wat pochos heeft is het wel iets om erover na te denken,masterklaviertje en pc meer niet.

pochos waarom gooi je niet alles weg en gebruik je een pc en dat mixertje (en die kast want die is goed),and thats it?

Ik werk zowel met de hardware als met de software via mijn PC en mijn laptopcomputer.

Phochos

beetje beffoto's en hoeregroot, maar ja

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

mooi, één van de weinige HD setups die ik al heb zien voorbijkomen, daarbij mooie synths, monitors (adams s3a) en mooi meubel. Dat meubel heeft mss wel een appart kleurtje, maar mooi ingebouwd.

Gagarin

ja dat kleurtje hehe
beetje zuurstok is t wel
maar dat past wel in het gebouw hier, we hebben nog 2 studio's voor produktiewerk. supermooi, minder roze hehe
de roze bank staat er nog neit eens op! :D

Hee fjoesz, jij had toch eerst een compleet andere studio? Eentje met van die bioscoopstoeltjes achterin? Of ben ik nu in de war met een ander forumlid???

Nog even bezig geweest met verschuiven van spullen, staat nu zodanig dat ik zeker geen last meer heb van mijn rug en liezen.

Phochos

Attachments

• STUDIO15.JPG
    STUDIO15.JPG
    121,8 KB · Bekeken: 118
ik vind jouw posts in de "studio annex crib"-thread altijd maar vreemd. Niet omdat het mss onder het gemiddelde licht van de studiofoto's, want dat zegt niet altijd iets over je muziek.

Maar gewoon raar.

Gagarin

Nog even bezig geweest met verschuiven van spullen, staat nu zodanig dat ik zeker geen last meer heb van mijn rug en liezen.

Phochos

:okdan:,nu kunnen die problemen die fameuze kast in en op slot :slotje:

Phochos

Mijn eerste gedacht: Wow iets met beenruimte eronder!:geslaagd:
Mijn tweede gedacht: Ik dacht dat je meermaals zei dat het wél al comfortabel zat en makkelijk? :doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back