Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn rommelhok anno september 12, 2008 oftewel de W.A.H.-Studio.

Attachments

• sept1208 011.jpg
    sept1208 011.jpg
    113,7 KB · Bekeken: 117
Mijn rommelhok anno september 12, 2008 oftewel de W.A.H.-Studio.

Hee een Yamaha MU5!!! WHOOAAAAA!!! Was mijn allereerste multitimbrale geluidsmoduletje zo'n 14 jaar geleden. Nostalgie! Wat heb ik daar veel muziek op gemaakt zeg (met de Atari)!

Brings back memories!

Hee een Yamaha MU5!!! WHOOAAAAA!!! Was mijn allereerste multitimbrale geluidsmoduletje zo'n 14 jaar geleden. Nostalgie! Wat heb ik daar veel muziek op gemaakt zeg (met de Atari)!

Brings back memories!

Zeker wel een leuk bakkie, hoor die MU5.

Phochos:D

zit je nu terug achter die kast :/

als ik ooit in NL kom sleur ik die kast buiten en steek ik em in de fik

Die kast wordt nog de mascotte van SF..

DE MiXkaSt :dj:

zit je nu terug achter die kast :/

als ik ooit in NL kom sleur ik die kast buiten en steek ik em in de fik

Die kast wordt nog de mascotte van SF..

DE MiXkaSt :dj:

Wat is er mis met deze kast?? Zit een heleboel rotzooi in, dus gemakkelijk te gebruiken als bergplaats.

Phochos

Wat is er mis met deze kast?? Zit een heleboel rotzooi in, dus gemakkelijk te gebruiken als bergplaats.

Phochos

Wat is er mis met die kast!!! Ik dacht dat je lastig kon zitten op een gegeven moment?! Je moest toen bijna stoppen met muziek maken.
En nu ziet je nog steeds achter die belachelijke-ongezonde-houding-kast.

ik ga een Geef-Phochos-Een-Buro-Fonds oprichten.

:smeris:

Phochos

Er is helemaal niets mis met die kast...en is idd. zeer makkelijk te gebruiken als bergplaats.

Maar welke functionaliteit ervan voert nu de boventoon...als opbergruimte...of als functionele rack om je keyboards op te bespelen.

Want als het het laatste is....dan is de functionaliteit ervan ver te zoeken...en dat moet je toch wel toegeven.

Kan idd. goed geloven dat dit op een gegeven moment funest moet zijn voor je rug....en met een bureau o.i.d. en een kastje ernaast om je spullen op te kunnen bergen bereik je hetzelfde.

Maar jou kennende...zul je wel bij je standpunt blijven... :koffie:

Wat is er mis met deze kast??
Phochos

Ik citeer:

"Wegens terugkomende problemen met mijn rechterlies (waarschijnlijk weer een breuk erin voor de zesde keer) moet ik de meeste spullen verkopen, daar ik niet meer in een gebogen houding mag zitten."

Maar goed...

Een kleine en zeer slechte foto van wat nieuw materiaal...

Picture3.jpg

Ik citeer:

"Wegens terugkomende problemen met mijn rechterlies (waarschijnlijk weer een breuk erin voor de zesde keer) moet ik de meeste spullen verkopen, daar ik niet meer in een gebogen houding mag zitten."

Maar goed...

jasper a stand... problem solved ?

Phochos

volgens mij niet alleen erin hoor, maar heb je geen andere opbergplaatsen in je huis dan? moet het persé onder je keys??

Ik snap het ook niet helemaal, als ik zo zou gaan zitten heb ik na 2 weken ook een liesbreuk of een hernia...

ruil heel die boel toch in voor een enkel goed ding joh, kan je dat op een standaard zetten.

Ik vind het heel erg overkomen als een setup van een 12jarige die van allerlei familieleden afdankertjes heb gekregen, incl kastje..

Ieder ze meug en als je er blij mee bent prima natuurlijk...
Maar om dit nu een Crib te noemen, ik vind het maar erg rommelig, slordig en onwerkbaar overkomen. Zoiets als wat brambo heeft is al heel wat praktischer lijkt mij.

Misschien 'n nieuwe draad maken: "Phochos Keuken Kastje"

De Studio Annex Crib draad kan dan weer vol lopen met foto's, en niet met Phochos! Zie ik nou trouwens op de WAH foto dat Phochos vogelt..? Of kijkt ie graag naar de overburen?

Maar wat doe ik nu... ik spoor aan op een off topic iets... bloedhond dat ik daar ben.....

Attachments

• DSC_3466.jpg
    DSC_3466.jpg
    130,7 KB · Bekeken: 119
  • DSC_3467.jpg
    DSC_3467.jpg
    118,8 KB · Bekeken: 117
  • DSC_3468.jpg
    DSC_3468.jpg
    187,1 KB · Bekeken: 119
Wat is er mis met die kast!!! Ik dacht dat je lastig kon zitten op een gegeven moment?! Je moest toen bijna stoppen met muziek maken.
En nu ziet je nog steeds achter die belachelijke-ongezonde-houding-kast.

ik ga een Geef-Phochos-Een-Buro-Fonds oprichten.

:smeris:

Ik zet binnenkort mijn bureau weer in elkaar dan kan ik alles makkelijker kwijt.

Phochos:D

Ook weer eens een paar picjes gemaakt, zonder flits zodat je de lampjes beter ziet :) Jammer genoeg niet knetterscherp, maar dat komt bij de volgende foto wel weer. Van links naar rechts gezien komen we tegen:

studio1.jpg

Keys: Philips Philicorda GM760 met volledig pedaal, Yamaha AN1x, DSI Prophet 08. Verder nog Mission speakers bij gebrek aan echte monitoren, die moeten er nog steeds een keer komen.

studio2.jpg

Rack 1: Sherman Filterbank 2, Clavia Nord Modular G2 Engine, een blindplaatje, Akai S5000, Samson S-Com, DSI Evolver, Sony versterker, MXR Distortion pedaal, Boss DS-1 pedaal, Big Muff pedaal, Fulltone Ultimate Octaver pedaal

studio3.jpg

Rack 2: Access Virus B, Jomox Airbase 99, TC Electronic M-One XL, Yamaha FS1r, Motu Midi Express 128, 2x Behringer Ultrapatch patchbays, Soundcraft MPM 20/2 mixer, AKG K240 Studio MKII headphones, Sennheiser Profipower MD431 mic

studio4.jpg

Computermeuk: Gigabyte met Quadcore Q6600 2.4 Mhz, 4GB RAM, nVidia GeForce 8600GTS, EMU 1212m, 1TB HDD, 2x Samsung Syncmaster 226BW 22" Widescreen monitoren, Microsoft VX1000 webcam, Wacom Intuos3 A5 artpad, Akai MPD24, EMU Xboard 25

Ik overweeg eigenlijk om naar een hoekopstelling te gaan, maar ik ben bang dat ik dan weer allerlei kabels moet verlengen en ik heb op dit moment niet zo'n zin om de hele boel weer af te breken en op te bouwen. Eerst maar even een tijdje gewoon muziek maken :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back