Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Hexagon welke controller gebruik je? Lijkt me erg handig.

http://www.jlcooper.com/pages/mcs3800.html

de enige betaalbare controller die een 'serieuze' jog&shuttle heeft

(optisch net zoals de eventides,maar nog beter gebalanceerd)

De standaard implementatie voor cubase en nuendo sux een beetje,maar gezien ik altijd al Logic gebruik daarvoor ist een droom van een controller,de nieuwe mackie spullen zullen mischien nog beter zijn qwa implementatie,weet het niet,maar allesinds de hardware hier heeft er niets mee te maken..(en de prijs ook niet)

Met een mooi perzisch tapijtje...

studio_1.jpg

studio_2.jpg

studio_3.jpg

Laatst gewijzigd:
heel mooi, je bent ook eens bij argosy langs geweest zo te zien.
Wat voor een muziek maak je?
(iets met soms een vocal?)

Gagarin

Hele tijd geleden maar dit is zoals ik het er nu bij heb staan in mijn nieuwe casa

C_crib_01.jpg

C_crib_02.jpg

C_crib_04.jpg

That's all :D

-C-

Erg mooi en netjes, Septic! :okdan:

Mooi man, erg netjes ingedeeld je studio. Meubel is zelfgemaakt?

Wow,mooie studio Septic,opletten met die halogen lamp dichtbij de gordijnen!

Mooi man, erg netjes ingedeeld je studio. Meubel is zelfgemaakt?

De hoofdconsole ( met de 4x6 19" racks erop) is gemaakt in Duitsland en ongelakt afgeleverd, het D&R rack erop, is gemaakt later en de aanbouw links (monitors en tascam us2400 en de 2 racks weerzijden is zelf getimmerd en gemodifeerde racks). Onder de main console zitten ook nog 2x racks van 14 units hoog per stuk.

En de halogeen staat ver genoeg van het godijn om geen fik te vatten, gelukkig :)

heel mooi, je bent ook eens bij argosy langs geweest zo te zien.
Wat voor een muziek maak je?
(iets met soms een vocal?)

Gagarin

Dankje.. Argosy via Maarten Sound & Vision besteld. Lekker voordelig met de huidige $ koers.. Opnames zijn vooral akoestische (inderdaad met vocals). Maar ik heb ook een Access (die nog steeds te koop staat op dit forum....dusss)

Zekers! Nu nog een mooi buro :D

Wow, die sequencer/synth hier vooraan op de foto herken ik uit een docu over Pink Floyd... moet al aardig oud zijn?? :D :okdan:
.
Deze Synthi AKS komt uit 1973/74. Pink Floyd heeft oa het nummer 'On the Run' er mee gemaakt.

Echt vet zo'n AKS! :okdan:
.
Zeker! De sequencer is alleen ongelofelijk vaag, sterker nog, ik snap er geen reet van.

Zekers! Nu nog een mooi buro :D
.
Oei.. dat wordt sparen..
isthatso.gif
:D

Mooie studiootjes allemaal weer! 8~

@Septic:
Is dat niet een beetje onhandig mixen, je monitors niet voor je als je aan het sequencen / editten bent (en zo ver uit elkaar)?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back