Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Yes, Heinz! (en kabels)

Ja, ik kan met gepetsjte trots zeggen dat mijn petsjbay ook echt gebruikt wordt. Synth ins & outs, mixerkanalen, dynamics en effecten: allemaal ver-petsj-baar... :D

En die Heinz is een originele zeefdruk, gekregen van de band waarvoor ik een paar jaar de techniek heb gedaan.

Net en fijn studiootje, short! :okdan:

09.png

Alesis Monitor One MKII + Aztek BB28 amp (komt van men PA systeem, later Samson)
HP DV8380EA
Cubase SX3
MIDI Keybord 61 toetsen
Tascam US144 (geleend; weldra Alesis IO2)

Soon: BCF2000

Nog maar net bezig eigenlijk :)

Ja, ik kan met gepetsjte trots zeggen dat mijn petsjbay ook echt gebruikt wordt. Synth ins & outs, mixerkanalen, dynamics en effecten: allemaal ver-petsj-baar... :D

En die Heinz is een originele zeefdruk, gekregen van de band waarvoor ik een paar jaar de techniek heb gedaan.

ik heb m'n patchbay op dezelfde manier in gebruik!! 100% patchable

Na hard sparen begint het eindelijk ergens op te lijken :)

:koffie:

WAH studio 12 mei 2008

WAH studio 12 mei 2008

Hierbij mijn hardware apparatuur in de WAH studio.

Attachments

• STUDIO14.JPG
    STUDIO14.JPG
    46,2 KB · Bekeken: 119
Na aanschaf van nieuwe spullen en een enorme verbouwing in de kabelkluwen achter de synths, hierbij mijn hopelijk definitieve opstelling voor de rest van 2008:

studio1.jpg

Met mijn nieuwe Nord Modular G2 Engine en DSI Evolver, een verse patchbay en terug van weggeweest: de Phonic DFX256 die maar niemand hier wil kopen en dus nu weer meedoet met de rest. Verder in de racks de Sherman FB2, Akai S5000, Samson S-Com, Access Virus B, Jomox Airbase 99, Yamaha FS1r en de Motu Midi Express 128. Keyboards zijn de Yamaha CS1x en de Yamaha AN1x en de mixer is een Soundcraft MPM20/2. De microfoon is een Sennheiser Profipower MD431. Helemaal links een Philicorda orgel, maar die is momenteel niet aangesloten.

studio2.jpg

En de PC opstelling, 2x Samsung 22" widescreen met links de sequencert en rechts editors van de Evolver en de G2. Emu Xboard 25 voor het snelle noten inkloppen en synths editen en een Wacom Intuos3 artpad omdat ik ook veel grafisch doe.

Thanks :) Ja, 2 beeldschermen is echt ideaal. Ik heb al best lang dual-monitor setup en het werkt een stuk lekkerder. Zelfs als ik ze niet allebei nodig heb om te werken kan ik er altijd nog 1 gebruiken om een film/concert DVD/browser of chatwindow op open te hebben.

Ziet er goed uit NapoleOn, en lekker he, 2 beeldschermen.

even offtopic, maar je onderschrift, in hoeverre is dat gemeend. Lijkt me behoorlijk anarchistisch, maar EEJ, geen probleem mee he.

Gagarin

Ff een tussendoor fotootje van m'n rommelhok (vrij letterlijk op dit moment..)

Attachments

• buro.JPG
    buro.JPG
    66,6 KB · Bekeken: 115
"Aaaaaaah een spin!!!" }:| :P

:D dat is nog een kleintje in vergelijjking met wat er allemaal ACHTER m'n burootje kruipt.....

Ff een tussendoor fotootje van m'n rommelhok (vrij letterlijk op dit moment..)

zooo! mooi meubel! ben al een tijdje niet meer op t forum geweest dus heb t allemaal niet zo gevolgd - en heb een geheugen als een vergiet -, maar is dit zelfbouw of ergens te koop? ziet er strak uit.

zooo! mooi meubel! ben al een tijdje niet meer op t forum geweest dus heb t allemaal niet zo gevolgd - en heb een geheugen als een vergiet -, maar is dit zelfbouw of ergens te koop? ziet er strak uit.

Heb ik overgenomen van een SF-lid, die 'm zelf ontworpen/gemaakt heeft. Echt een vakman! :okdan:

Als m'n hok helemaal ingericht is, komen er betere foto's.

Brengt me echt wel aan het twijfelen of ik nieuwe monitors moet kopen hahaha
Gewoon w88 totdat die gasten er mee kappen en dan kan je die shizzel voor een prikkie scoren. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back