Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@ RSB - erg mooie studio inderdaad, wekt ook de indruk van zorgvuldig gekozen instrumenten. Ik merk aan mijzelf trouwens ook, dat ik een steeds duidelijker idee krijg van welke spullen ik niet meer zou willen missen en welke dingen eventueel wel weg zouden kunnen. Is toch een leerproces.

Ik heb die Elextric jaren geleden in de uitverkoop gekocht (in de US), $99 per stuk!
inderdaad.Mooi die MS-20 tussen al die nieuwe spulletjes.
Mijn Minimoog is binnen, dus maar weer wat foto's:
![]()
En dan zeggen mijn ouders dat ik teveel spul heb staan
Phochos
En dan zeggen mijn ouders dat ik teveel spul heb staan![]()

Geen kwaad woord over de Behringer ;-)
Ik heb nog geen betaalbaar alternatief gevonden... En als ik een dure tafel gehad zou hebben, zou ik minder moois hebben!

Geen kwaad woord over de Behringer ;-)
Ik heb nog geen betaalbaar alternatief gevonden... En als ik een dure tafel gehad zou hebben, zou ik minder moois hebben!

Lang leven je inboedelverzekering
ps; zoveel moois gaat naar een behringer tafel :confused:

..Ik ben nog niet zo overtuigd dat een dure mixer zoveel meer toevoegt dan de Behringer. Maar misschien kom ik daar ontzettend op terug als ik eenmaal een andere mixer heb... ..
Betere EQ, minder ruis, klonk gewoon lekkerder op een of andere manier. Ik ben iig overtuigd door ondervinding dat een duurdere/betere mengert wel degelijk scheelt.Ik ben nog niet zo overtuigd dat een dure mixer zoveel meer toevoegt dan de Behringer.
Misschien voegt een duurdere mixer juist minder toe dan een behringer?

Mijn Minimoog is binnen, dus maar weer wat foto's:
![]()