Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb die Elextric jaren geleden in de uitverkoop gekocht (in de US), $99 per stuk!

Met zo'n studio ben ik toch wel heel benieuwd wat daar dan voor muziek uit voort komt.

@ RSB - erg mooie studio inderdaad, wekt ook de indruk van zorgvuldig gekozen instrumenten. Ik merk aan mijzelf trouwens ook, dat ik een steeds duidelijker idee krijg van welke spullen ik niet meer zou willen missen en welke dingen eventueel wel weg zouden kunnen. Is toch een leerproces :geslaagd:.

`op me website kan je nu onder me gearlist een lijst zien met spullen die ik heb gehad in het verleden. ;)
De link staat in me handtekning.

Ik heb die Elextric jaren geleden in de uitverkoop gekocht (in de US), $99 per stuk!

Das 'n Bargain!! Ook die Repeater $99,- :okdan:
Mooi die MS-20 tussen al die nieuwe spulletjes.

Die Repeater heb ik in NL gekocht. Voor 300 euro (nog steeds een mooie prijs).

Mooi die MS-20 tussen al die nieuwe spulletjes.
inderdaad.
Eneigszins compact anderzijds niet.
Je hebt een heleboel om je te amuseren en het zijn zeker niet allemaal 'budgetsynths' (moog, ms20, hammond, nord, ...), toch staat het allemaal lekker binnen handbereik op een aanreikbare plek zonder een grote rommel. Ben verbaasd dat dat kan met zoveel 'dingen'.

Gagarin

Mijn Minimoog is binnen, dus maar weer wat foto's:
IMG_0001tn.JPG

En dan zeggen mijn ouders dat ik teveel spul heb staan:D=(

Phochos

Lang leven je inboedelverzekering :okdan:
ps; zoveel moois gaat naar een behringer tafel :confused:

Geen kwaad woord over de Behringer ;-)
Ik heb nog geen betaalbaar alternatief gevonden... En als ik een dure tafel gehad zou hebben, zou ik minder moois hebben!

Ik heb nog geen betaalbaar alternatief gevonden... En als ik een dure tafel gehad zou hebben, zou ik minder moois hebben!

Yamaha MG32/14FX :luv:

Jeroen, je hebt gewoon teveel van hetzelfde. Als je daar nou eens het spreekwoordelijke mes in zet dan heb je genoeg centjes voor een fijne mixer. ;)
(Niet dat ik zit te azen op je gear want zelf heb ik ook al teveel.)

Teveel van hetzelfde? Teveel toetsen wel, maar ik heb toch echt het idee dat elke machine iets unieks toevoegd. Ik ben nog niet zo overtuigd dat een dure mixer zoveel meer toevoegt dan de Behringer. Maar misschien kom ik daar ontzettend op terug als ik eenmaal een andere mixer heb... Mijn eisen zijn simpel: heel veel inputs, 8 subgroepen, geen EQ, veel aux-bussen, niet te groot.

..Ik ben nog niet zo overtuigd dat een dure mixer zoveel meer toevoegt dan de Behringer. Maar misschien kom ik daar ontzettend op terug als ik eenmaal een andere mixer heb... ..

Zo was ik ook, maar de Mackie 1402 die ik voor de Behringer MX2004 in de plaats nam was echt een verademing. :) Betere EQ, minder ruis, klonk gewoon lekkerder op een of andere manier. Ik ben iig overtuigd door ondervinding dat een duurdere/betere mengert wel degelijk scheelt.

MAAR uiteraard moet je het zelf bepalen wat je koopt/gebruikt; Behringer is voor het geld niet echt slecht. Hoewel de al aangehaalde Yamaha mixer, denk ik wel al iets beter is en in redelijk dezelfde prijsklasse zit als de grotere Behringers.

Mijn Minimoog is binnen, dus maar weer wat foto's:
IMG_0010tn.JPG

Naast mijn bijdehante opmerking over de mixer moet ik nog wel ff kwijt dat het een te gekke studio is.
En vooral omdat je een clavinet, wurlitzer en TWEE rhodes hebt :D
Links onder en rechts op het plaatje..
Ik ben ook gek op e-piano's:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back