Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Monotron
ACIIIED!!! :D lekker rommelig, daar word tenminste gewerkt!!!

@daGoose
:halleluja: Netjes hoor!!!, lijkt me fijn afmixen bij jou thuis.

VRAAG OVER MURALS

Hebben jullie die zelf laten printen, of ergens zo gekocht?
Ik ben er iig heel erg benieuwd naar.

PS, DIT IS GESCHREVEN DOOR RSB btw

VRAAG OVER MURALS

Hebben jullie die zelf laten printen, of ergens zo gekocht?
Ik ben er iig heel erg benieuwd naar.[/I]

Je kan ze kopen bij de bouwmarkt, gewoon behang... eurotje of 30 geloof ik, ik heb het in me slaapkamer, super kwaliteit en erg mooi, best lastig om mooi aan te brengen(je moet rekening houden met het feit dat het ook nog gaat krimpen als het droog is) maar wel prachtige kwaliteit verder!
(ik ga ervanuit dat je dat bos bedoelde.... anders sorry voor de gekke info:P)

@Monotron
ACIIIED!!! :D lekker rommelig, daar word tenminste gewerkt!!!

PS, DIT IS GESCHREVEN DOOR RSB btw

.
Tja, rommelig is het altijd bij mij :D
Erg leuk hoor al die ouwe synths, maar ik blijf maar andere dingen met elkaar patchen, zoals triggers en dergelijke. Gevolg: Overal kabels, struikelalarm in de studio!

edit: Btw wat is dat met jullie, altijd maar elkaars accounts hacken :D Dat doet R-Ond ook regelmatig!

Laatst gewijzigd:
Spot de films :mega:

Foto's zijn wat donker, maar zie op middelste foto rechts twee figuren. Eentje The Emperor uit Star Wars misschien? Links onder je beeldschermen staan ook wat poppetjes, lijkt het wel...

Verder zie ik twee eightballs... uit The Hustler...?? The Color of Money?? (Met Paul Newman)

En dan nog op je linker monitor een bol die lijkt op de Sputnik. :D

Nette studio's allemaal, ziet er goed uit :maffia:

Ik dacht ik post ook even paar plaatjes van m'n studio, voornamelijk met de achterliggende gedachte dat jullie mij misschien konden helpen met het verbeteren van mijn ruimte/akoustiek.

Mijn Studio;

Als ik bezig ben met een beat en ik het heb zoals ik het wil hebben wil, dan klinkt het lekker maar nadat ik het in Protools gemultitracked heb dan klinkt het dunnetjes. Mij is verteld dat ik dan Basstraps nodig heb; maar hoe weet ik wanneer ik dat nodig heb, op welke plekken, hoe hard ik mijn subwoofer uberhaupt moet zetten (waarschijnlijk hele domme opmerking) etc etc aangezien ik met room treatment weinig ervaring heb dacht ik, ik leg m'n vragen maar op tafel. Misschien iemand nog een goede aanrader qua boeken hierover.

Thanks!

Laatst gewijzigd:
Soul Survivor!

#1 soul brother!

wat een beat, non de jus

mijn hoek....

mijn hoek....

na een hoop te hebben opgeruimd en ont Uli'd
is dit mijn huidige setup

wat er alleen niet op staat is mijn Ibanez gsr 200 bass

je ziet aw1600 recorder hs80m monitors psr3000 en een p90 en onder mijn aw1600 een ashdown amp voor de bas ( ashdown perfect ten 30w)

:luv:my stuff :D

Attachments

• P7270012.jpg
    P7270012.jpg
    97,5 KB · Bekeken: 126
.

edit: Btw wat is dat met jullie, altijd maar elkaars accounts hacken :D Dat doet R-Ond ook regelmatig!

Zelfde job, 2 pc's in de winkel.... en vergeten uit te loggen :P

Ik zal binnenkort ook maar weer eens wat foto's maken van de studio, komen nog drie apparaten binnen (TAPCO MIX100 mixer, Casio PT30 keyboard, Korg X5DR synthmodule). Dan kan ik alles weer goed aansluiten en goede foto's maken.

Phochos:D

na een hoop te hebben opgeruimd en ont Uli'd
is dit mijn huidige setup

wat er alleen niet op staat is mijn Ibanez gsr 200 bass

je ziet aw1600 recorder hs80m monitors psr3000 en een p90 en onder mijn aw1600 een ashdown amp voor de bas ( ashdown perfect ten 30w)

:luv:my stuff :D

HS80

:halleluja

Zeg Christov, is die Absinth wel legaal? :P

;) Absinth kun je tegenwoordig bijna overal halen (bij de betere drankzaak dan..)

;) Absinth kun je tegenwoordig bijna overal halen (bij de betere drankzaak dan..)

het moet wel in een appart flesje gedaan worden anders is de verkoop ervan verboden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back