Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hehehe jep idd

de op een na beste koop ooit in mijn studio mijn aw1600 mijn hs80m's en,
ohja mijn audiotechnica ath m50 phones die zijn ook werelds

heb jij er de sub HS-10 bij?

>Ro9 Zeer mooi! Is dat nou een mobiel airco-tje op foto 3? Ik zoek al lang naar z'on ding en hoe werkt dat nou?

UPDATE

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• RSBSTUDIO1.jpg
    RSBSTUDIO1.jpg
    387,5 KB · Bekeken: 127
  • RSBSTUDIO2.jpg
    RSBSTUDIO2.jpg
    264,5 KB · Bekeken: 128
  • RSBSTUDIO3.jpg
    RSBSTUDIO3.jpg
    75,6 KB · Bekeken: 116
Rocksteadybeat hallo wat is het merk type synthrack waar die Sixtrak en Monopoly en EMU ding op staan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

thomann

thomann

Jaspers duitzland.

Volgens mij is het het goedkoopst om direct bij hun te bestellen.

Bij thomann.de zijn ze net iets goedkoper (zelfde of lagere prijs en verzendkosten 8 euro ipv 15 euro bij Jaspers).

Patrick.

Hmmmmm.... zal straks ook weer eens effe 'n foto neme.. effe al dat klinische gedoe hiero de grond in proppen. Onmiskenbare teringzooi die ik overal en nergens achterlaat is toch ook wel iets om trots op te zijn.

Dit is het enige wat nog overgebleven is in de WAH-Studio aan hardware (heb nog wel een paar keyboardjes, maar die gebruik ik niet bij de opnamens):

Roland GW7 Synthesizer Work Station, Korg X5DR Synth Module, Midismart Masterkeyboard, Boss BR600 8 Kanaals Stereo Recorder, Tapco Mix100 10 Kanaals Stereo Mixer.

Attachments

• PHOTOOS3.JPG
    PHOTOOS3.JPG
    147,1 KB · Bekeken: 120
Dit is het enige wat nog overgebleven is in de WAH-Studio aan hardware (heb nog wel een paar keyboardjes, maar die gebruik ik niet bij de opnamens):

Roland GW7 Synthesizer Work Station, Korg X5DR Synth Module, Midismart Masterkeyboard, Boss BR600 8 Kanaals Stereo Recorder, Tapco Mix100 10 Kanaals Stereo Mixer.
Zit dat niet k#t met je kniën tegen die deurtjes?

Zit dat niet k#t met je kniën tegen die deurtjes?

Dat zit ook vrij KUT, daarom zit ik er meestal iets vanaf, dan zit het ook gemakkelijker:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back