Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En dan krijg je natuurlijk gezondheidsproblemen door de gebogen houding...

Ik heb het nogal gezegd en ik zeg het nogmaals...

Nog nooit gedacht om een tafel te kopen?

Zit dat niet k#t met je kniën tegen die deurtjes?

Heheh... iedere studio foto die ie plaatst word beantwoord met 'n vraag over z'n rug of z'n knieen ;-D

Misschien doet ie de deurtjes wel open als ie muziek gut maken en wor ie dan verwent door 'n kudde cavia's.. of gewoon om z'n benen te strekken.... ken ok nat uurlijk.

Oh jah.. zou ok nog pics dumpen..... als eerder over gesproken.. let nie op de zut/zooi.
Vorige studio mog ik nie meer in vanwege de zooi... draadjes, soldeer pistolen, noem maar op. Pizza dozen... ach, jullie kennen het fenomeen.

Attachments

• DSC_2932.jpg
    DSC_2932.jpg
    110,3 KB · Bekeken: 121
  • DSC_2933.jpg
    DSC_2933.jpg
    134 KB · Bekeken: 123
  • DSC_2935.jpg
    DSC_2935.jpg
    114,8 KB · Bekeken: 123
En dan krijg je natuurlijk gezondheidsproblemen door de gebogen houding...

Ik heb het nogal gezegd en ik zeg het nogmaals...

Nog nooit gedacht om een tafel te kopen?

Ik zit op een drumkruk die nogal laag staat, zodoende zit ik prima achter de toetsen/voor de toetsen.

Phochos

Heheh... iedere studio foto die ie plaatst word beantwoord met 'n vraag over z'n rug of z'n knieen ;-D

Misschien doet ie de deurtjes wel open als ie muziek gut maken en wor ie dan verwent door 'n kudde cavia's.. of gewoon om z'n benen te strekken.... ken ok nat uurlijk.

Misschien doet ie de deurtjes wel open als ie muziek gut maken en wor ie dan verwent door 'n kudde cavia's.. of zit die gewoon met zen voeten in zen proper opgeplooide spierwitte gestapelde slips.... ken ok nat uurlijk

Oh jah.. zou ok nog pics dumpen..... als eerder over gesproken.. let nie op de zut/zooi.
Vorige studio mog ik nie meer in vanwege de zooi... draadjes, soldeer pistolen, noem maar op. Pizza dozen... ach, jullie kennen het fenomeen.

als dit de nieuwe studio is dan is het best netjes toch :peukie:
sfeervol is het in ieder geval!

Ondanks de 'zooi' toch een leuk verzamelingetje! Het ziet er in ieder geval uit alsof er veel gebruik van gemaakt wordt. :okdan:

Wat voor speakers zijn dat eigenlijk?

.. let nie op de zut/zooi. .

Jeuz..dit valt niet meer onder 't woordje: zooi... :D

Wel aardige collectie hier&daar!

Wat een puinhoop idd, tewing jantje

ik zou daar helemaal para van worre, maar ieder ze meug :P

Wat voor speakers zijn dat eigenlijk?

Da zijn Philips speakers. €17,50 bij de 2e hands winkel.
Onderste vierkante doek zit geen spoel aan vast... klinken best goed.
Is ook nog 'n 3-weg uitvoering van. Wil ik ook nog 'n keer hebben. Laatst ergens zien staan maar niet mee kunnen nemen...

Ik heb mijn setup even veranderd in de studio, zit nu een stuk lekkerder met spelen en kan overal makkelijker bij. De twee Casios staan in feite erbij omdat ik die zo nu en dan nog gebruik.

Phochos

Attachments

• PHOTOOS4.JPG
    PHOTOOS4.JPG
    173,9 KB · Bekeken: 121
Ik heb mijn setup even veranderd in de studio, zit nu een stuk lekkerder met spelen en kan overal makkelijker bij. De twee Casios staan in feite erbij omdat ik die zo nu en dan nog gebruik.

Phochos

Ow ik dacht dat het een uitstalling was voor de rommelmarkt of de bazaar....

Ow ik dacht dat het een uitstalling was voor de rommelmarkt of de bazaar....

nou ja ik vind datkastje wel handig zo,daar kan je toxh eventueel ook nog gear in stoopen als je achteraan er een gat in maakt,of is dat gat eral in mischien?

nou ja ik vind datkastje wel handig zo,daar kan je toxh eventueel ook nog gear in stoopen als je achteraan er een gat in maakt,of is dat gat eral in mischien?

Ja of je kaasplanken in verstoppen

of het kastje op MP zetten en als ie opgehaald wordt stiekum al de gear er snel in zetten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back