Mijn studio annex crib XIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, zo gaat dat nou, je moet ook niet raar staan op te kijken als Phochos volgende week weer allemaal andere spullen heeft staan :D

Mij maakt het niet uit wat die met z'n spullen doet, het zijn tenslotte zijn spullen,
maar als je je dan bedenkt dat die zowat elke klassieker inhuis heeft gehad, (RolandTR,KorgMS,YammieCS,etc)
en weer heeft verkocht (voor te weinig geld als je het aan mij vraagt) en dan zit hij nu met Magix, argh
ik snap Fuse z'n handtekening wel maar dit is ook het uiterste hoor,pff

Ja, zo gaat dat nou, je moet ook niet raar staan op te kijken als Phochos volgende week weer allemaal andere spullen heeft staan :D

Mij maakt het niet uit wat die met z'n spullen doet, het zijn tenslotte zijn spullen,
maar als je je dan bedenkt dat die zowat elke klassieker inhuis heeft gehad, (RolandTR,KorgMS,YammieCS,etc)
en weer heeft verkocht (voor te weinig geld als je het aan mij vraagt) en dan zit hij nu met Magix, argh
ik snap Fuse z'n handtekening wel maar dit is ook het uiterste hoor,pff

Ja, ik begrijp jullie volkomen. Maar ik vind het programma Magix gewoon een goed programma om mee te werken, zitten verschillende software synths en sequencers/drumcomputers in en het werken met de samples vind ik in dit geval heel erg fijn, heb er in ieder geval al behoorlijk wat cd's mee gemaakt, waaronder mijn favoriete cd "Movements With Red, Yellow, Blue and Green".

Phochos

Ach...,

sommige mensen weten gewoon niet wat ze willen en zijn tegelijkertijd besluitenloos.. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik begin trekjes te herkennen die ik bij het vrouwlijke geslacht ook weleens meemaak...

Er is een vriendje voor de machinedrum gearriveerd..

Attachments

• S8002942.jpg
    S8002942.jpg
    196,2 KB · Bekeken: 136
Laatst gewijzigd:
ik post ook maar eens wat. Na paar maanden bouwen, verbouwen etc etc etc eindelijk weer een werkbare studio met verlaagd plafond, schuine hoeken (niet zichtbaar op foto) en erg ruimte efficient zelfbouw studio rackmeubel geval :)

attachment.php

Attachments

• sf.jpg
    sf.jpg
    232,8 KB · Bekeken: 129
Laatst gewijzigd:
leuk ja, niel.

alleen wel n keer stofzuigen ;)

Ach...,

sommige mensen weten gewoon niet wat ze willen en zijn tegelijkertijd besluitenloos.. Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik begin trekjes te herkennen die ik bij het vrouwlijke geslacht ook weleens meemaak...

Er is een vriendje voor de machinedrum gearriveerd..

Aaaah, arme Juno1...

mooie studio, leuk. Maar hoe doe je dat met je mixers? Gaat de output van de ene naar de andere, of gaan ze gewoon beide naar de big knob of direct de pc in?

Vind enkel die kp mini wat vreemd, vind hem echt niet zo leuk.

Gagarin

2e mixer (links) gaat naar de aux 1 + 2 in van de 1e mixer (rechts). Daarna gaat het naar de big knob.
De effecten zitten op losse kanalen van de 2e mixer, dus ik heb hierdoor ook meer controle over het effectgeluid. Ik kan ze zo ook makkelijk doorlussen via de inserts. Daarvoor hangen er losse kabels met labeltjes (ook op de foto te zien ter hoogte van de 4 levelmeters van de linkermixer :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back