funzel
Gebruiker'
Ik had het veel eerder moeten doen, aanmelden bij synth forum! Ben al ruim 5 jaar bezig met klote. Ben begonnen met wat plaatjes mixen en fruityloops. (de 'noob' fase) Hm doe ik nou nog steeds eigelijk
.
Heb me een tijdje verdiept in Cubase SX, hier vondt ik niet wat ik zocht. Heb Binnenkort een Release op een Netlabel. Komt waarschijnlijk wel in m'n handtekening te staan ooit. Als of iemand dat boeit.
afijn, nu druk bezig in fruityloops 7 (cakewalk en reason ook nog getest)(ja illegaal). FL heeft alles wat ik nodig heb, een sequenser, VST, midi in/out en neemt audio op. Ben van plan om hardware te gaan, hou persoonlijk niet van muis draaien. Wat wil ik hier mee zeggen? dat cubase voor mij geen meer waarde heeft.
Got,.. dalijk lok ik nog een discussie uit en ik ben 18
peace allemaal
.Heb me een tijdje verdiept in Cubase SX, hier vondt ik niet wat ik zocht. Heb Binnenkort een Release op een Netlabel. Komt waarschijnlijk wel in m'n handtekening te staan ooit. Als of iemand dat boeit.
afijn, nu druk bezig in fruityloops 7 (cakewalk en reason ook nog getest)(ja illegaal). FL heeft alles wat ik nodig heb, een sequenser, VST, midi in/out en neemt audio op. Ben van plan om hardware te gaan, hou persoonlijk niet van muis draaien. Wat wil ik hier mee zeggen? dat cubase voor mij geen meer waarde heeft.
Got,.. dalijk lok ik nog een discussie uit en ik ben 18

peace allemaal
Ik woon in roermond en ken twee mensen die bezig zijn in de muziek. Waarvan 1 serieus, dus ben benieuwd hoe jij het doet