Acid Symphony (10xTB303)

Best grappig

Zouden we op een SF meeting ook een keer moeten doen:)

Grappige opzet & ultra-vet geluid.
Mss. mocht Roland mss. ooit nog eens overwegen om echt analoog te gaan en een soort polyfone TB-303 uit te brengen... :okdan:

oubollige, allemaal net in het pak alsof het een klassieke voorstelling is...
en weer scandi's, wat is dat toch met dat volk en dit soort dingen :confused:

Kan mij het nou rotten dat ze scandinavisch zijn en net in een pak zitten.
Het gaat toch uiteindelijk om die 10 TB303's

Leuk idee, maar het is toch wel een kakafonie. Ik vind het niet echt super klinken. Zoveel 303's en dan improviseren is denk ik geen goede combo. Als ze het nu echt goed inprogrameren, waardoor je meer acid 'akkoorden' krijgt, dan klinkt het volgens mij een stuk beter.

Leuk idee, maar het is toch wel een kakafonie. Ik vind het niet echt super klinken. Zoveel 303's en dan improviseren is denk ik geen goede combo. Als ze het nu echt goed inprogrameren, waardoor je meer acid 'akkoorden' krijgt, dan klinkt het volgens mij een stuk beter.

Helemaal mee eens

Klopt - maar best wel leuke stukken erin en het blijft een leuk idee! :) Ook de aankleding als persiflage op een orkest trouwens, met dirigent, en iedereen zittend en in pak. Typisch dat droge Finse gevoel voor humor! :biertje:

Wel een beetje misplaatst overigens om iets over Scandinaviërs te gaan roepen; wat doet dat er nou weer toe? :frons: En voor uw informatie: Finnen zijn nog niet eens Scandinaviërs...

Nog even het laatste stukje van deel drie afgekeken, met dat interview met z'n vieren. Dat verhaal van die gast links: hilarisch! :dubbel: (in al z'n droogheid)

Wel een beetje misplaatst overigens om iets over Scandinaviërs te gaan roepen; wat doet dat er nou weer toe? :frons:
ik bedoel dingen zoals de SID station... meer dat soort sentimentele oubolligheden dus die tot in het snobistisch doorzetten...

En voor uw informatie: Finnen zijn nog niet eens Scandinaviërs...
nou vooruit, inwoners van Fennoscandia dan...

Back