behringer mx 1604 a , is dit een goeie keuze

Synthequ

Stamgast
Hallo ,

Ik kan een behringer mx 1604 a kopen voor 90,--.
Het lijkt een leuk prijsje , maar is dit ook wel een goeie keuze of staat deze mengtafel erom bekend dat hij mankementen gaat vertonen.

Of kan een ieder mij beter iets anders aanraden rond dezelfde prijs welke ook al goed bekend staat.

John

Hallo ,

Ik kan een behringer mx 1604 a kopen voor 90,--.
Het lijkt een leuk prijsje , maar is dit ook wel een goeie keuze of staat deze mengtafel erom bekend dat hij mankementen gaat vertonen.

Of kan een ieder mij beter iets anders aanraden rond dezelfde prijs welke ook al goed bekend staat...

Voor dezelfde prijs gaat 't gewoon moeilijk worden. ALS je bijv een beter merk aangeboden krijgt voor dezelfde prijs is de kans groot dat er ook (veel) mankementen aan zitten (of je hebt natuurlijk erge mazzel....)

'k Zou gewoon langs gaan en de mixer ff testen: de volumeschuiven en de draaiknoppen allemaal heen en weer bewegen en luisteren of je via de boxen / koptelefoon gekraak hoort, etc. Is o.a. een vaak voorkomend probleem.

'k Zou gewoon langs gaan en de mixer ff testen: de volumeschuiven en de draaiknoppen allemaal heen en weer bewegen en luisteren of je via de boxen / koptelefoon gekraak hoort, etc. Is o.a. een vaak voorkomend probleem.

Dat is inderdaad het enige wat ik zou kunnen doen , maar hoe kan ik ervan uitgaan dat kwalitatief de behringer toch nog lang zonder mankementen door kan gaan.
By the way een schuif lijkt mij wel te vervangen , maar zijn deze producten nog wel leverbaar????

.., maar hoe kan ik ervan uitgaan dat kwalitatief de behringer toch nog lang zonder mankementen door kan gaan.

Dat ken niet; da's het risico van 2e hands kopen: geen garantie..

By the way een schuif lijkt mij wel te vervangen , maar zijn deze producten nog wel leverbaar????

Zover ik als a-technische kneus weet zijn die schuifjes ZELF niet het probleem: ze zijn aangesloten op de printplaat en daartussen treedt het probleem op; in hoeverre dat op te lossen is door een nieuw schuifje weet ik niet, maar lijkt me sterk. Vaak is het door vuil, etc, maar simpelweg de eerste de beste contactspray gaan gebruiken schijnt meer kwaad dan goed te doen..

Back