J jeetn Stamgast Lid sinds 2 juli 2006 Berichten 473 Locatie belgie 17 februari 2008 #1 Ik zou graag mijn noten inspelen met mijn klavier in loop vorm, als u dit begrijpt. Net zoals in reason en andere programs. Kan iemand mij dit eens uitleggen aub
Ik zou graag mijn noten inspelen met mijn klavier in loop vorm, als u dit begrijpt. Net zoals in reason en andere programs. Kan iemand mij dit eens uitleggen aub
M Misme Ingeburgerd Lid sinds 2 mei 2006 Berichten 89 Locatie platenbak ... 17 februari 2008 #2 Ik gebruik geen FL maar je kunt toch gewoon een patch in spelen en deze een paar keer in je sequence achter elkaar zetten. of wat bedoel je met "loop vorm"
Ik gebruik geen FL maar je kunt toch gewoon een patch in spelen en deze een paar keer in je sequence achter elkaar zetten. of wat bedoel je met "loop vorm"
J jeetn Stamgast Lid sinds 2 juli 2006 Berichten 473 Locatie belgie 17 februari 2008 #3 als ik iets inspeel dat het zich steeds blijft herhalen en dan kan ik hier en daar aanpassingen doet. Dit is in pattern mode ,wat u bedoeld is waarschijnlijk in songmode momenteel als ik iets inspeel loopt het bv 4 maten en stopt het dan.
als ik iets inspeel dat het zich steeds blijft herhalen en dan kan ik hier en daar aanpassingen doet. Dit is in pattern mode ,wat u bedoeld is waarschijnlijk in songmode momenteel als ik iets inspeel loopt het bv 4 maten en stopt het dan.
J jeetn Stamgast Lid sinds 2 juli 2006 Berichten 473 Locatie belgie 17 februari 2008 #4 al gevonden Kan op slot!!!!!
R Ramoonus Hallo allemaal Lid sinds 25 april 2005 Berichten 5.232 Locatie Zeeland 17 februari 2008 #5 laat me raden; druk eens op de L op je toetsenbord