Dr.Drane
Darkpsy Vertegenwoordiger
wat eventueel ook een optie is is de nieuwe expresscard-interface van RME voor de Multi- en Digiface serie. moet je alleen wel de fireface daarvoor inruilen...
en het bootcamp-verhaal is meer als je als pc-freak liever niet naar OSX over wilt stappen(of niet in een keer).
Maar dat zou ik ook even voorleggen aan RME zelf, voordat je daar ook problemen mee krijgt![]()
Zou dat geen downgrade zijn? Ik heb me redelijk goed zitten informeren en die fireface zou toch beter / meer geschikt zijn voor mij dacht ik. Mja, vraag me niet meer waarom. :-) (en hij is ook e kletske duurder)
wie weet zal je wel geen zin hebben om bootcamp te gebruiken eens je gespeeld hebt met dingen zoals Logic 8 en dergelijk!
een pc freak als gij zou toch moeten over elk platform iets weten..
er staat hier trouwens sinds gisteravond ook een pc.. voor visual studio en andere idiote ontwikkelomgevingen die niet op mn mac werken
soit, als ik u ooit es tegenkom zullen we hier zeker een praatje over slaan![]()
Jamma ik ben tevreden met windows waarom zou ik dan OSX gaan gebruiken? In feite maakt het OS toch ook niet zo veel uit gezien je meestal toch met dezelfde apps binnen de verschillende OS'en werkt lijkt me. Ik zou mijn OSX gebruiken om te abletonnen bv. En dan moet ik al mijn vst's opnieuw downl...kopen! En ik vind niet dat OSX > windwows xp omdat er gewoon al minder software voor bestaat en dat is toch heel belangrijk, niet soms?
Ik sta wel open voor es mac en zelfs OSX te proberen hoor. Maar ik ben nog niet voldoende overtuigd...
Groeten en nogmaals merci voor de replies enzo!

, lange stiltes en bevroren schermen. Ja ik ga nog steeds veel te ver met het belasten van mn systeem maar in logic krijg ik gewoon een melding dat ik even moet gaan bijstellen qua load terwijl in XP ik dan gewoon klaar was en kon booten(dag track dus...).