Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2.
3.
4. 
Ik zou deze beide eens dieper willen bekijken met de ervaringen van jullie.
De discussie dat niets een echte tb kan evenaren wil ik hier niet terug opwekken!!!!
Welke van deze ligt er dan het dichtst bij een tb-303 basline.
, laat geen battarijen lekken, en is meerdere malen tegelijkertijd in te laden, voor als je echte oldskool 2 basslines tegen elkaar indraait. Is dan ook veel goedkoper en het verschil? Dat neem ik voor lief, zon purist ben ik nu ook weer niet 
de maatstaf is de 303? als het om 1-1 kloons gaat. Phoscyon is geen exacte kloon dat zie je al aan de interface en mogelijkheden..;@ rvooh ..als de phoscyon beter klinkt dan de abl ...maar de abl klinkt meer waarsheidsgetrouw dan de phoscyon ( zoals je zelf schreef ) ...
Wat is jouw defenitie dan van ' beter ' ????de maatstaf is de tb 303 ..hoe kan nu iets beter klinken maar minder waarheidsgetrouw als beide vst' s het doel hebben het origineel zo goed mogelikheid na te bootsen ...je post lijkt me beetje paradoxaal

Ik wil echt de freaky techno-acid produceren en het maakt niet uit of het nu exact als een echte tb klinkt.
De phocyon is dan meer mijn ding als ik zo alles wat lees hier.
zijn er vaak promo's op d16?Ik wil toch de korting als dit mogelijk is.