6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
geeft niets hoor...Dan snap ik niet....
er is meer dan 909...wat jij op een synthforum doet....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
geeft niets hoor...Dan snap ik niet....
er is meer dan 909...wat jij op een synthforum doet....
.er zijn mensen die alleen maar rititieuw handjes in de lucht hitjes of boembastiek willen maar soms moet je gewoon even naar de basis, dat is gewoon iets wat je moet kunnen snappen.
in jazz is het vaak gebruikelijk dat elk instrument een lekkere solo dropt, dan is een kale 909 van dit niveau geen vreemd verschijnsel.
"de midi" bestaat niet, 909 + acidlab, eigen sequencers.
bass: enkel de synth part, de drums zijn droog iig.
maar daar gaat het niet om, in de 909 zit een clock die een heeeel klein beetje varieert en gewoon niet zo strak als een computer is. daarbij wordt elk geluid steeds net iets anders gegenereerd en door de mix uitgang te gebruiken wordt alles bij elkaar gepropt, wat ik moeilijk met een compressor voor elkaar krijg. uiteraard is de spontane bediening erg belangrijk, maar met een goede controller moet dit geen probleem zijn.
heeft echt met JOUW generatie te maken of je het leuk vind. als je met jazz bent groot geworden kan ik me voor stellen dat je de soul niet zo voelt in een tr-909 de soul zit juist in het kleinste detail. jonge mensen zijn ook veel gevoeliger.dat kan je toch niet vergelijken
hoeveel meer van de mens hoor je bij een jazzmuzikant in vergelijking met iem op een 909
kom op hee
los van t feit dat het misschien best knap is en neigt naar het bespelen van een instrument.....
die jazzmuzikant, hoe knap is dat, wat ie allemaal met zn instrument kan
hoeveel meer bloed zweet en tranen heeft ie in dat instrument zitten en hoeveel meer tijd
dat kan je toch niet vergelijken
hoeveel meer van de mens hoor je bij een jazzmuzikant in vergelijking met iem op een 909
kom op hee
los van t feit dat het misschien best knap is en neigt naar het bespelen van een instrument.....
die jazzmuzikant, hoe knap is dat, wat ie allemaal met zn instrument kan
hoeveel meer bloed zweet en tranen heeft ie in dat instrument zitten en hoeveel meer tijd
iemand ruilen tegen een JD-800? 
met een hele studio vol apparatuur een degelijke track maken kost net zoveel bloed zweet en tranen.
voordat je de echte kneepjes onder de knie hebt (zonder software presets aanklikken/mastering) ben je ook wel 20 jaar verder, terwijl de jazzmuzikant zich alleen maar focussed op 1 instrument en de geluidsman verder zijn werk laat doen.