Laptop muzikanten: PC vs MAC?

Laptop muzikanten: PC vs MAC?

• Totaal aantal stemmers
    2
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dr.Drane

Darkpsy Vertegenwoordiger
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n thread hier nog niet bestaat maar ik kan hem met de beste wil via de zoekfunctie toch niet vinden. En vandaar...

Mijn vraag is dus, als laptop muzikant, gaat je voorkeur uit naar PC of MAC? (of maakt het je niet uit?) Argumenten?

Zal der maar ne poll bij zwieren.

Groeten

ps: Don't shoot me for starting another goddamn mac vs pc thread please! :engel: :D

EDIT: Ik heb PC gestemd omdat ik gewend ben met pc te werken. Der is nog net iets meer software voor te vinden. Ik kan een kickass 13" sublaptopke kopen met goed specs. Denk dat dat zoiets de voornaamste punten zijn voor mij.

Dit soort topics draait altijd uit op een rel. En deze zal geen uitzondering zijn.
En een duidelijk antwoord zul je ook nooit krijgen want het is voor iedereen verschillend.

Dit soort topics draait altijd uit op een rel. En deze zal geen uitzondering zijn.
En een duidelijk antwoord zul je ook nooit krijgen want het is voor iedereen verschillend.

Hehe, ja I know. (we hebben trouwens al beide verschillend gestemd) Maar ik wil gewoon es zien dat de stats zeggen. (en vond hier nog niet zo'n thread)

Greets

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back