Ik heb voor het eerst van mijn leven iets in inelkaar gesoldeerd, een paia fatman mischien te hoog gegrepen voor een eerste keer solderen maargoed ik heb nu het volgende probleem.
Als ik hem aansluit gaat het power lampje branden.
Als ik m aan mn mixertje hang hoor ik een constante toon en als ik aan pitch of unison draai veranderd het ook. dus er komt geluid uit
, alleen is het nonstop.
Als ik een midi keyboard aansluit en ik sla wat toetsen aan reageerd het midi lampje niet, en de toon veranderd ook niet.
nu staat er in de handleiding dat ik ic6 en ic7 pootje 8 moet doormeten of er 5volt of meer op staat maar hoe doe ik dit? ik heb een multimeter maar waar moet ik de 2 draden aanhangen?
Ik heb even een plaatje gemaakt ik hoop dat iemand mij kan helpen want alleen gaat het mij niet lukken.
Vooral tips over wat en hoe ik iets door moet meten zou ik graag willen weten voor die ic's mischien kan iemand het op de foto omcirkelen.
Heelllllpppp

Als ik hem aansluit gaat het power lampje branden.
Als ik m aan mn mixertje hang hoor ik een constante toon en als ik aan pitch of unison draai veranderd het ook. dus er komt geluid uit
, alleen is het nonstop.Als ik een midi keyboard aansluit en ik sla wat toetsen aan reageerd het midi lampje niet, en de toon veranderd ook niet.
nu staat er in de handleiding dat ik ic6 en ic7 pootje 8 moet doormeten of er 5volt of meer op staat maar hoe doe ik dit? ik heb een multimeter maar waar moet ik de 2 draden aanhangen?
Ik heb even een plaatje gemaakt ik hoop dat iemand mij kan helpen want alleen gaat het mij niet lukken.
Vooral tips over wat en hoe ik iets door moet meten zou ik graag willen weten voor die ic's mischien kan iemand het op de foto omcirkelen.
Heelllllpppp

??