BlutzMax Productions - Electronummer

Wat bedoel je met 'waar staat ie dan?'

Edit: Sorry, ik had vergeten een link er bij te zetten. Ik heb het aangepast ;-)

Fruity loops toevallig? (sorry beetje standaard FL drums hehe)

Ik gok dat je nog niet zo lang bezig bent met produceren? Geeft natuurlijk niet maar hier wat tips:
- volume verhouding van de verschillende geluiden kan nog een stuk beter
- het arrangement is wat rommelig, met wat gestructureerdere opbouw/afbouw klinkt het al snel een stuk beter
- Bij 1:54 wordt die bass melodie ineens erg vals, zit er 1 noot naast gok ik

Als je die dingen aanpast zal het een stuk beter klinken :) Verder zeker niet slecht als je nog niet zo lang bezig bent. (ik hoop maar dat dat zo is anders klinkt het wel lullig hehe)

Nee, ik ben inderdaad nog niet zolang bezig ;)
Ik ben al wel lang in het bezit van FL, maar ik kan nog maar net een paar maanden 'volledige' tracks produceren. Ik heb 'volledige' expres tussen '' geschreven, omdat mijn tracks nog niet bepaald volledig te noemen zijn. :mexico:

Maar ik zal morgen eens goed je punten bekijken, en ze proberen aan te passen.

P.S. Ik ben er over aan het denken naast FL nog een ander programma te gaan gebruiken. Maar ik geraak er niet zo goed uit welk ik best kan gaan nemen. Ik weet dat dat grotendeels van eigen gevoel af hangt, maar ik zou toch wel wat raad kunnen gebruiken. Ik heb Propellerhead Reason geprobeerd, maar dat vond ik eigenlijk vrij chaotisch...

Alvast bedankt

BlutzMax

Back