• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Yamaha] O1v digitale mixer -> 2 stuks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
<zucht> Ik begin me nu echt een gear-makelaar te voelen. Zal ik toch maar provisie gaan vragen? :D

Anyway, wederom namens een niet-Nederlands sprekende in Belgie wonende vriend van mij in de aanbieding:

Yamaha O1v digitale mixer (2 stuks)

O1v.jpg

Vraagprijs 1100 euro PER STUK NATUURLIJK!

Welbekende mixer, nieuwstaat inclusief doos en gebruiksaanwijzing. Gaat weg wegens overstap op Logic Control. Prijs is onderhandelbaar maar kom wel met een serieus bod. Reacties in het Engels aan fin@worton.com. Spreek je geen Engels, mail of PB mij dan speel ik als tolk :). De mixer(s) is/zijn af te halen vlak bij Amsterdam, of vlak bij Brussel

Laatst gewijzigd:
(naief)
die krengen zijn 1666 nieuw bij thomann, en over de prijs valt "nog te onderhandelen"? zeker per 2 :).
(/naief)

ik ga m'n pa overtuigen dat hij me 700 euro renteloos leent in verband met m'n muzikale carrière. serieus, dit is een buitenkansje. ik laat je zo snel mogelijk weten of 't gaat. in de tussentijd kijken of ik m'n esi kan verpatsen.

Origineel geplaatst door Yoozer
(naief)
die krengen zijn 1666 nieuw bij thomann, en over de prijs valt "nog te onderhandelen"? zeker per 2 :).
(/naief)

Oops... ik heb het bericht ietsjes aangepast zodat hier geen misverstanden over kunnen zijn :D

ik wist dat ze per stuk dat kostten, maar ik bedoelde of er alleen over de prijs te overhandelen zou zijn als je ze alle twee kocht, bijvoorbeeld dan voor 2000 euro ivp 2200.

in de tussentijd probeer ik de abn-amro te overtuigen dat ik zo-zo-kredietwaardig ben :P.

Ze zijn er nog steeds... :)

Eventueel ook 1x de MY8AD (8x analoge input) uitbreiding beschikbaar (los of i.c.m. met 1 of 2 van de O1v's).

Ik leg het even voor... Vandaag sprak ik hem toevallig en liet hij vallen misschien z'n TR-rack te willen ruilen voor een Kurzweil. Ik weet niet of dit weer een van z'n vele 'mogelijke theoretische studioveranderingen' of echt een concreet plan was, maar ik zal het vragen :)

Wil iemand zijn Andromeda ruilen met mijn Pulse ?
Voor de snelle beslisser doe ik er ook nog een midikabel bij !:D

Tr-Rack ben ik niet in geïnteresseerd ;)
Ben eigenlijk op zoek naar 2000 euro omdat ik een mpc4000 aan het sprokkelen ben. Maar als ik aan extra inputs kan komen met automatisering dan is dat uiteraard meegenomen. Met die 14 ingangen van de 1402 heb ik een duidelijk begrotingstekort...

Tr-Rack ben ik niet in geïnteresseerd

Dat snapte ik :) Ik heb dus gevraagd of hij zijn 2 mixers wilden ruilen tegen jouw Kurzweil zoals je voorstelde. Hij vond het voorstel op zich heel redelijk maar...

Naaa.
If I'm going to buy a Kurzweil I want the 88 key keyboard version....

Sorry :)

Tja, zo gaat het leven. We hebben allemaal onze eigen plannen en als hij de toetsenversie vindt, zal het hem zeker niet spijten. Ongeacht de prijs denk ik. Geen excuses nodig hoor. :kroon:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back