track van kate

Ola,

eerste anderhalve minuut vindt ik te eentonig, kan gemakkelijk wat meer afwisseling in voorkomen, zoals het tijdelijk stoppen van de beat ofzo of er wat simpele bij geluidjes doorheen gooien .. verder klinkt t best leuk na die anderhalve minuut maar voor toch in zn geheel iets te eentonig, je zou bijv met die vocal al voor veel mee afwisseling kunnen zorgen door er leuke effecten mee uit te halen

Heb night live ook nog ff geluisterd aangezien die erna begon te spelen, Leuk trackie lekker old school, kan dat soort muziek altijd erg waarderen :okdan:

Turning point ben ik even vlug doorheen gegaan maar dit lijkt me de beste track van de 3 die ik gehoord heb, klinkt qua mix ook beter ..

anyways, ga zo door :biertje:

en ondertussen heb ik je andere tracks ook gehoord (laatste speelt nog)

klinken allemaal vrij goed, krijg een beetje t idee dat je die kate track nogal vluchtig of lui heb afgemaakt want je kan absoluut een stuk beter dan dat! :smeris:

hoi

Ja dat klopt wel een beetje :o:.Ik moet eigenlijk de vocals beter syncroniseren ,En dat wilde ik met melodyne doen maar die heb ik dit weekend gekregen en heb nog geen tijd gehad om dit progie uit te proberen.

Ik wilde graag weten wat andere er van vinden en heb hem eigenlijk te snel op myspace gezet.

Geen excuus natuurlijk! .Meestal als ik een track ga afwerken verander ik nog het een en ander zo doende.

Wederom bedankt voor de tips en het luisteren. *D

Back