ivosp
Stamgast
Hoop op veel op en aanmerkingen, schroom niet je commentaar hier te lozen!
Yves'o - techno 19/naamloos
Yves'o - techno 19/naamloos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ok. ik ga wat gefundeerder kritiek gevenYoonchi, bedankt voor je reactie!
Bestaat idd uit 2 noten. Volgens mij is dit in het genre waarin het nummer past, of om jouw woorden te gebruiken "wat ik probeer na te doen" geen bezwaar. Wil je jouw mening wellicht voorzien van wat opbouwende kritiek om aan te geven waarmee het gebrek in subtiliteit is aan te vullen? En dat van dat gebrek aan structuur snap ik ook niet helemaal. Ik zie zelf het probleem meer in het gebrek aan een echt goede volle persuccie/hihatlijn en de variatie hierin. Wellicht dat jij een andere mening hebt. Alvast bedankt.
P.S. Als je hem nog eens wil naluisteren kun je ook streamen, dan hoef je hem niet van je harddisk af te pleuren.
.
Track is trouwens gemaakt met reason (met alle beperkingen vandien) en zonder hardware.Tja, ik hoop dat je de kritiek niet persoonlijk neemt.@Yoonchi: Ik begrijp je kritiek nu wat beter. Ik denk dat deze voor een deel vooral komt uit dat jij minder bekend bent met techno en mijn track in een ander hokje wil proppen. Het is zeker niet mijn bedoeling om trance of minimal trance te maken met deze track. Het is pure techno (helaas nog wel een beetje minimaal). En daarom ook niet te vergelijken met een melodieuze track zoals die van jou op youtube. Vrees dat ik zo niet zoveel kan met jouw kritiek, is meer smaakgebonden.