M-Audio locked buffer size

coltivatore

PUNCH
Ik heb kort geleden de audiophile 2496 aangeschaft, drivers geinstalleerd etc. Als ik in fruityloops de asio drivers gebruik staan deze gelockt op 5 ms en er is geen mogelijkheid om dit aan te passen.

Als ik dan vervolgens naar het m-audio control panel ga, zie ik dat hier de buffer size gelockt is, en dit kun je niet veranderen.

Erg vervelend want zodra ik een wat groter project heb trekt mn pc het niet meer op 5 ms. Als ik ipv de ASIO drivers de standaard Delta AP 1/2 drivers gebruik kan ik de ms wel aanpassen, maar dan kan ik weer geen audio inputs zoals mn virus B selecteren in mn mixer en mis ik de andere asio voordelen

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? bvd!

Moet je denk ik in je instellingen zijn op je OS dan lock sample rate uitzetten

eerst saven, fruity loops verlaten en dan de buffer aanpassen daarna project weer openen. dan moet het goed zijn.
is een van de nukken van de 24/96

eerst saven, fruity loops verlaten en dan de buffer aanpassen daarna project weer openen. dan moet het goed zijn.
is een van de nukken van de 24/96

In eerste instantie lijkt je tip te werken, als ik FL afsluit is de sample rate idd niet meer locked en kan ik hem aanpassen. Als ik hem echter aangepast heb en ik open FL weer, lockt ie de sample rate weer op de oude waarde doordat ik FL open..

Back