wat zou jij doen: powercore x8, virusje erbij of toch overbodig ivb Virus TI?

anthonievos

Stamgast
Hallo,

Ik krijg de Powercore X8 hopelijk binnen 2 weken geleverd.
Ik heb ook een Access Virus Ti staan en daar loop ik vaak tegen de DSP power aan. Dus ik twijfel of ik ook de virus powercore zal kopen.

Iemand ideeen tips?

Hallo,

Ik heb ook een Access Virus Ti staan en daar loop ik vaak tegen de DSP power aan. Dus ik twijfel of ik ook de virus powercore zal kopen.

Iemand ideeen tips?

Nou, gefeliciteerd.:okdan:

Krijg je bij de X8 geen demoversie van Virus? Of een downloadbare demoversie? Dat zou ik dan proberen, en dan kijken of die genoeg bevalt. Dan kun je de Virus kopen, en kan je Ti de deur uit. Dan heb je meteen je Powercore Virus gefinancierd.

die virus powercore is wel geinig maar om daar nu je TI voor weg te doen gaat mij te ver.

ten 1e als je maar 1 instance powercore virus hebt kan je 4 sounds laten afspelen en max 16 noten polyfonie....
bij gebruik van 3 osc nog slechts 12.

Voor de rest is de powercorevirus ideaal voor allerhande soundjes..en lekker te proggen

TI snow

TI snow

Is een TI snow niet iets voor jou. Te eventuele financiele compensatie? En dat je toch een virus hebt?

virus powercore is een hele toffe plugin echt waar. maar dan wel in multidsp versie.

nou of ie de ti kan evenaren ik vind het niet helemaal hetzelfde. maar je hebt heel veel virus voor je geld ermee.

edit: ik heb beiden en gebruik ze beiden

Hallo,

Iemand ideeen tips?

Leer werken met de beperkingen van je apparatuur, zul je zien dat daar vaak zaken zullen ontstaan die je zonder beperkingen niet had gevonden.

Je heb gelijk dat je ook met de beperkingen moet leren werken.
Ik denk dat we (de meeste hier) ook allemaal het zelfde probleem hebben, dat we nooit eens te vreden kunnen zijn met wat we hebben.

De TI Snow, vindt ik veeeeels te duur invergelijking met een 2e handse TI Desktop.

Ik ben ook een zeer grote fan van V Station dus wellicht dat ik die neem voor
de X8 om weer wat proccesorkracht te ontlasten.

En gewoon maar eens wat vaker bouncen met me TI Desktop.

Back