Ik wil misschien overwegen dat een verkoper van een Synthi AKS deze naar mij gaat versturen via de post.
Ik wil voor hem een goede flightcase maken waar de synthi in kan, die stuur ik op naar hem, hij stuurt alles weer terug.
Heeft iemand tips waarmee ik zelf en hem het best mee kan laten versturen en hoe ik betaling het veiligst kan regelen?
Natuurlijk zal ik zoveel mogelijk gegevens over de verkoper proberen te achterhalen, maar in ieder geval is het een AH mailing list user en ook niet een geheel onbekende jongen denk ik.
Of raden jullie dit ten sterkste af en moet k de AKS toch gaan ophalen..
Probleem alleen daarbij is, dat een vliegticket retour op 1 dag nog al duur is naar Londen (als ik die al kan vinden op korte termijn) en verkoper mij ook nog eens met de metro van het vliegveld een flink stuk naar hem wil laten reizen ipv dat ie me effe ophaalt, ik me niet echt met een Synthi AKS in de londense metro staan met een arm aan zo'n zwengelbengel.
Er heen rijden is me een beetje ver en kost veel tijd, dus versturen is veel makkelijker lijkt me, iemand comments?