Je laatste 3 aankopen??

Origineel geplaatst door bambamstudio
waarom moet bijna iedereen zich verantwoorden hoe hij aan het geld komt voor zijn spullen, dat snap ik nu nooit......
zal wel aan mij liggen
iedereen is misschien benieuwd of ie dat zelf ook op die manier kan?

Origineel geplaatst door Roel
iedereen is misschien benieuwd of ie dat zelf ook op die manier kan?
En dat iedereen elkaar na wil doen.. Dat snap ik ook niet..
Als je veel verkoopt dan kun je ook veel aankopen. :)

Maar goed, daar gaat deze thread niet over...

Mijn laatste aankopen:
*) 20 keer rails voor een A-100 systeem.
*) Oberheim four voice output module. (ga ik als mixer voor wat modulars gebruiken)
*) Doepfer Voice Modular systeem.

De laatste twee zijn nog onderweg.

waarom moet bijna iedereen zich verantwoorden hoe hij aan het geld komt voor zijn spullen, dat snap ik nu nooit......
zal wel aan mij liggen
Oh, sorry, dat kwam verkeerd over... Eigenlijk boeit het mij helemaal niet hoe iedereen aan zijn geld komt (een (heel normale) baan en sparen werkt waarschijnlijk goed; kan ik me wel voorstellen in ieder geval), het is gewoon een andere manier van zeggen: "IK WOU DAT IK ER HET GELD VOOR HAD!!! (maar ik ben maar een arme student :( )" (combinatie van jaloers en zielig doen dus... ;) ) Ik zal de volgende keer wat directer zijn... 8)

Origineel geplaatst door Slipperman
+verloopstekkertjes
+midi kabel
+Ensoniq VFX:D

Die vfx stond toch al een poosje op je verlanglijstje? Tof dat je hem hebt man. Ik heb een esq80 gehad en die was al zeer uitgebreid qua modulatiemogelijkheden enzow!

Veel synthplezier!:okdan:

Correctie

Correctie

Sinds gisteren namiddag moet mijn lijstje aangepast worden:

Behringer Ultrafex Pro
3 lege DAT-cassettes
Yamaha SY99

Omwille van de hitte in Antwerpen (37°C) ben ik 200km noordelijker gereden (27°C) om de SY99 van n0_key over te nemen. Hij tevreden met m'n ex-TR808 en ik tevreden met zijn SY :D

Wel een klein vraagje aan de restaurateurs: de SY is een beetje geabumeerd: krasjes en zo. Ik zou dit makkelijk kunnen oplossen met wat verf. Mijn vraag is nu welke verf je er het beste voor zou gebruiken? Het moet verf zijn die goed op metaal en kunststof houdt, niet afgeeft na een tijd en geen geur afgeeft. Iemand enig idee????

Voor de rest is de bak prima in orde. Als m'n speelkamertje klaar is, zal hij m'n andere synths vervoegen :{

Laatste drie aankopen??

Laatste drie aankopen??

Doordat het ene niet is doorgegaan en een andere weer terug is gekeerd in de gelederen, dit lijstje:

-Roland JV1000 synthesizer work station (verkoop ging niet door, behoud hem nu zelf definitief)
-Korg EA1 synthesizer module (weer terug in de gelederen)
-Set minidiscs

8)

vx2496_medium.jpg

MDX1400_medium.jpg

Thanx to musicstore Koln voor de super deal :)

Laatste drie aankopen

Laatste drie aankopen

Mijn laatste drie aankopen:

1. Roland JV880 synthesizer module
2. Kawai MS710 keyboard
3. Roland SR-JV80-13 Vocalkaart

vx2496_medium.jpg

MDX1400_medium.jpg

Thanx to musicstore Koln voor de super deal :)

Het blijft een lieve schat die Natalie 8)

1/ Aphex Compellor 320
2/ 2 !! Minimoogs (zijn onderweg uit de states)8)
3/ Oberheim expander.

Ik vind dat sommige mensen een postverbod voor deze thread moeten krijgen.

Origineel geplaatst door donbrasco
Ik vind dat sommige mensen een postverbod voor deze thread moeten krijgen.

iedereen die 3 laatste aankopen heeft gedaan zijn toch legaal aan het posten ?:z

Back