Je laatste 3 aankopen??

Ebay verkoper uit UK die me een goeie prijs all in deed voor 6 stuks naar keuze.
Kreeg een mok gratis.
Voorstel was buiten feebay

Heb mijzelf getrakteerd op een MacBook Pro met retina scherm.

Wilde in eerste instantie gaan voor een Surface Pro 3, niet in de laatste plaats vanwege Windows 8.1 wat ik prima vind werken. Echter kwamen er wel aanzienlijke kosten bij, voor zowel het toetsenbordje als het docking station.

Tsja, dat krijg je er nu van wanneer je geen herstelschijven aan maakt met dat je een nieuwe computer aan hebt geschaft. Gebeurde nooit iets met mijn PC met Vista. Ding liep als een zonnetje. Tot de HD de geest gaf. Had al een Windows 8 Pro OEM DVD aangeschaft, vlak voordat die duurder werden. Maar daar had ik niets aan. Installatie op een nieuw aangeschafte SSD ging wel maar activatie niet. De klantenservice van Microsoft verwees me naar HP. En die verwezen naar de site web2serve.com. Bleek mijn PC niet meer ondersteund te worden door HP...

Moraal van dit verhaal. Koopt iemand een nieuwe PC met Windows maar dan altijd een herstelschijf aan.

Ondertussen zit ik opgescheept met een MacBook Pro retina. Wat ik overigens geen straf vind hoor!:D

Attachments

• IMG_0172.jpg
    IMG_0172.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 69
Mijn laatste drie aankopen waren saai, maar noodzakelijk:

* Een stevigere keyboardstandaard voor mijn Pro5, ik kreeg het benauwd van de standaard wiebel-quicklok waar hij opstond.
* Een eenvoudig tafelrack voor mijn instrumentenpatchpanel, met extravrije ruimte voor Pro-Logics inkomende MKS80/MPG80.
* Een Sennheiser HD600 want mijn backup cans begonnen uit elkaar te rafelen.

Laatste 3 aankopen? Oei, ik zal 't ruim houden:

- doos kabels bax
-doos kabels thomann
-fadercaps voor de mixer ebay - knoppies ebay
-rack table stand en motu 828 mkII USB met een defect (beiden 2e hands)
-patchbay samson
-Moog sub 37 (is nog niet geleverd)
- ik vergeet ongetwijfeld nog wel wat :engel:

O ik zie het al, had inderdaad nog iets :engel: 'kleins' :engel:niet vermeld. Ik dacht even 't stil te verzwijgen maar als ik anderen hun posts zie moet ik me minder schamen dan ik dacht:
-Korg poly6
-BCR 2000
-ZAQUENCER update met layout
Iemand een behandeling tegen GAS?
Want als de reviews goed zijn heb ik nog zin in een SID bakkie

Pff 3e edit: vergat ik nog een ouwe roland DEP5 via 't forum hier. Hoop dat ik in 2015 minder geld ga uitgeven hoor - goed voornemen alvast :)

Laatst gewijzigd:
m'n laatste waren een hoop kabels ter waarde van een synth! 8~ loopt snel op die desk-spaghetti...
volgende week zou normaal die Quasimidi 309 komen
wat daarvoor kwam is mijzelf een vraag... TR-8 of Launchpad S? :erm:

Lexicon PCM-70 (ter vervanging van de verkochte PCM-80).
Roland JD-990 (ter vervanging van de verkochte Super Jupiter)
Vintage expansionboard (SR-JV-80-04) en stringensemble cards (SL-JD80-04) voor de JD-990.

oops de foto's

Attachments

• SAM_2260.jpg
    SAM_2260.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 63
  • SAM_2262.jpg
    SAM_2262.jpg
    69 KB · Bekeken: 72
  • SAM_2263.jpg
    SAM_2263.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 60
Hadden we eigenlijk al een thread met je laatste drie verkopen??:D