Je laatste 3 aankopen??

DSI Mono Evolver Keyboard: Dave Smith's terugkeer naar hardware synths; hybride synth met veel karakter en knoppen, geruild voor mijn Machinedrum met een sympathiek forum lid.
Yamaha DX200: Compacte DX7 compatibele FM synthese met knoppen en eigen step sequencer
Edirol UM-880 (paar): tja, je weet wel waarom...

8dio studio sopranos (sample library)
Refx hollywood 3
Heavyocity Evolve

- EMU 1820m
- 2 x Fostex 2412 (waarvan 1 al een tijdje in huis.) Beiden met wat kleine probleempjes maar nu voldoende middelen om het 2412 avontuur van start te laten gaan :)

Boss ROD-10 Distortion
Dynaudio BM5 MKIII

en deze :P

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    63,7 KB · Bekeken: 68
- 1TB Samsung Enterprise SSD voor mijn iMac (DAW)
- Native Instruments Reaktor 6
- Elektron Overhub

Ik zal wat posten zodra ik hem werkend heb en getest. Ik kan niet wachten dat ie binnen is. :-)

De MS20m bevalt enorm goed! Zo erg zelfs dat ik een tweede heb gekocht. :)

Qua sound, gewoon perfect, build quality is ook perfect, al had de uit schakelaar van mij niet gecombineerd te hoeven zijn met de volume knop, ik draai nog wel eens te ver door en schakel ik de MS20m onbedoeld uit tijdens het jammen. Kwestie van wennen denk ik.

De SQ1's gebruik ik momenteel niet echt, maar het plan is om die als filter modulatie in te gaan zetten of als midi2cv interface voor iets anders. Handig voor er bij in ieder geval.

Laatste 3 aankopen op dit moment:

2e MS20m
Minitaur
Kabels

Kan die MS20M nu wel competent dealen met V/Oct, of moet je nog steeds door een conversieslag heen als je met eurorack wil combineren?

Roland JD-800 (alhoewel ik hem 15 jaar gelden al eens heb gehad en ook over de JD-990 beschik kon ik het toch niet laten :engel: ).
SL-JD80-01/02/03/05 (ROM & WAVE cards voor JD-800).
Roland VR-103 (ROM card voor JX10/MKS70).

IK vind een JD800 alleen maar interessant om een JD990 aan te sturen.. ziet er wel mooi/spacey uit trouwens :)

Beetje bot door de bocht mac. Heb je de tekst al zelf terug gelezen. Zo slecht is dat ding ook weer niet om hem alleen maar te kunnen gebruiken als midi controller.

Sorry dat ik de JD800 onderwaardeer qua klank maar heb het gewoon niet zo erg op romplers.. JD990's heb ik er ook al 2 van weggedaan maar ik had er 3, dus dat was wel 'n beetje overkill.
Vind een JD800 gewoon niet zo veel toevoegen tov van een 990 gewoon maar zo heeft alles zijn voors en tegens.
NIet dat een 990 lastig te programmeren is maar met een JD800 is ie gewoon meer hands-on.. da's dan weer de meerwaarde van de 800 voor mij :)

- Korg A1
- Realistic (Moog) MG-1 in prachtstaat
- Juno 106 (alsof hij uit de doos komt)
- Een aantal modificaties voor mijn Octave Cat SRM door st. Eric

8)

Attachments

• 20151021_233310.jpg
    20151021_233310.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 67
Prophet 12
Akai Timbre Wolf
Cranesong HEDD 192