klinkske
boeketje voor de vrouw
Dat hangt er sterk vanaf in welk land je shopt. Deze komt uit Frankrijk. Duitse prijzen zijn ook lager maar Frankrijk is onklopbaar.Wat zou een sds800 in redelijke staat tegenwoordig doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat hangt er sterk vanaf in welk land je shopt. Deze komt uit Frankrijk. Duitse prijzen zijn ook lager maar Frankrijk is onklopbaar.Wat zou een sds800 in redelijke staat tegenwoordig doen?

Ik heb ooit zoń sds800 gehad. Vond het maar matig klinken en vrij beperkt qua synthese opties. Leuk hoor die pitchsweeps etc maar het klinkt gewoon niet echt stevig uit dat ding. Een SDS3 en een Syncussion SY1 zijn van een kompleet andere (geluids)kwaliteits-orde.Ik heb er veel gezien die roest hebben of onvolledige knoppen. Iemand dacht voor een met veel roest en ontbrekende knoppen 1000 euro te krijgen. Die kocht ik al niet, maar is niet meer te vinden, dus vermoedelijk verkocht. Espen Kraft liet me weten dat t niet veel waard is volgens hem, hij heeft zijne net verkocht. Maar de sds800 is gehyped door enkele mensen op YT dus het is maar wat men ervoor over heeft. Mijne is heel netjes. Wat ik ervoor betaalde? Teveel. Maar was de mooiste en minst dure sinds een jaar.
Je verkoopsprijs? Tussen de 500 en 1000 denk ik, afh vd staat en de koper. In de states zijn de prijzen op reverb veel lager gegaan de afgelopen tijd, dan voor wat ze nu te koop staan (op reverb) En vermoedelijk blijven staan.
ik zie de sds8 voor 450 tot 800 te koop regelmatig en voor meer dan 600 lijken ze totaal niet te verkopen.
Had een aanbod voor 550 excl verzend maar ben blij dat ik t niet deed. Er popte zowaar een mooie sds 800 te koop 2 weken later![]()

Ja via Bax een zwarte ms20fs ontvangen.En is ie dan aangekomen? Welke kleur?

waar is de kwijlende smiley 
Analog Solutions Colossus,ik heb hem bovenaan mijn lijst staan van synths die ik wil aanschaffen.Wat is dat voor een monstersynth waar Erica op ligt?