Je laatste 3 aankopen??

Rephrase: wat zou mijn sds800 in redelijke staat doen in de huidige markt?

Ik heb er veel gezien die roest hebben of onvolledige knoppen. Iemand dacht voor een met veel roest en ontbrekende knoppen 1000 euro te krijgen. Die kocht ik al niet, maar is niet meer te vinden, dus vermoedelijk verkocht. Espen Kraft liet me weten dat t niet veel waard is volgens hem, hij heeft zijne net verkocht. Maar de sds800 is gehyped door enkele mensen op YT dus het is maar wat men ervoor over heeft. Mijne is heel netjes. Wat ik ervoor betaalde? Teveel. Maar was de mooiste en minst dure sinds een jaar.
Je verkoopsprijs? Tussen de 500 en 1000 denk ik, afh vd staat en de koper. In de states zijn de prijzen op reverb veel lager gegaan de afgelopen tijd, dan voor wat ze nu te koop staan (op reverb) En vermoedelijk blijven staan.

ik zie de sds8 voor 450 tot 800 te koop regelmatig en voor meer dan 600 lijken ze totaal niet te verkopen.
Had een aanbod voor 550 excl verzend maar ben blij dat ik t niet deed. Er popte zowaar een mooie sds 800 te koop 2 weken later :)

Laatst gewijzigd:
Ik heb geen ruimte meer voor hardware dus zijn het de laatste tijd veelal virtuele spulletjes geworden:

- Waldorf PPG Wave 3.V
- TAL-J-8
- Arturia V-Collection 7
- EZDrummer 2

Kleine harde waren:
- Upgrade ROM kit chips voor mijn Korg Prophecy
- Korg SRC-512 memory card voor de Prophecy
- Korg PHC-11 Analog & Vintage models card voor de Prophecy (nu de PHC-12 nog eens zien te vinden...)
- Lotharek floppy emulator voor mijn SCI Prophet 2000.
- Music Thing Modular Magnetophon kit
- MIDI PCB voor mijn Jasper

- 250 euro aan buizen voor mijn pre-amp
- clip voor md421
- pcb's voor 2 luhndal transformers

Ik heb er veel gezien die roest hebben of onvolledige knoppen. Iemand dacht voor een met veel roest en ontbrekende knoppen 1000 euro te krijgen. Die kocht ik al niet, maar is niet meer te vinden, dus vermoedelijk verkocht. Espen Kraft liet me weten dat t niet veel waard is volgens hem, hij heeft zijne net verkocht. Maar de sds800 is gehyped door enkele mensen op YT dus het is maar wat men ervoor over heeft. Mijne is heel netjes. Wat ik ervoor betaalde? Teveel. Maar was de mooiste en minst dure sinds een jaar.
Je verkoopsprijs? Tussen de 500 en 1000 denk ik, afh vd staat en de koper. In de states zijn de prijzen op reverb veel lager gegaan de afgelopen tijd, dan voor wat ze nu te koop staan (op reverb) En vermoedelijk blijven staan.

ik zie de sds8 voor 450 tot 800 te koop regelmatig en voor meer dan 600 lijken ze totaal niet te verkopen.
Had een aanbod voor 550 excl verzend maar ben blij dat ik t niet deed. Er popte zowaar een mooie sds 800 te koop 2 weken later :)
Ik heb ooit zoń sds800 gehad. Vond het maar matig klinken en vrij beperkt qua synthese opties. Leuk hoor die pitchsweeps etc maar het klinkt gewoon niet echt stevig uit dat ding. Een SDS3 en een Syncussion SY1 zijn van een kompleet andere (geluids)kwaliteits-orde.

Het meeste staat in backorder, maar ik zit nog steeds te wachten op:
MOOG One 16
Roland TR-8S

Morgen komt mijn DELL U3219 4K monitor binnen
dan wanneer de 25ste salaris weer binnen is een Sequentix Prophet 10 en en Acidlabs Drumatix
en dan is de OTB gearlust weer over

Boze kartonnen doos die al de hele dag verwachtingsvol toekijkt hoe ik het te druk heb om aandacht aan 'm te besteden:

20210112_005815-l.jpg

Back