Je laatste 3 aankopen??

Daar staat die in pre-order twee dagen alvorens je jouw bericht al had geplaats.
Dan raad ik je aan om een te pre-orderen 😁

IMG_20250130_113402_HDR.jpg

Ik heb een hybride setup, 96 kanalen dc-coupled, Modular wordt volledig aangestuurd via Bitwig met CV.
Bedoeling is dus volledige recall-functie van de Modular straks met de RotoControl, of het gaat lukken ???

Gaaf! Moet zeggen dat dit ook mijn eerste aha was toen ik de presentatie zag. Ben benieuwd naar je ervaring!

Midi Amsterdam is de converter naar bitwig, werd gewoon op een stoel getrokken en verplicht uur uitleg gekregen 🤣 maar das al lang geleden en nu toch zo ver

Wat software inkopen gedaan.
Fabfilter volcano en Saturn 2 van een forumlid.

Fabfilter pro-q4, pro-l en simplon.
Ableton live 12 suite

Wel even wennen na jarenlang alleen maar met Studio One te hebben gewerkt, maar gaat best snel gelukkig.

Wat software inkopen gedaan.
Fabfilter volcano en Saturn 2 van een forumlid.

Fabfilter pro-q4, pro-l en simplon.
Ableton live 12 suite

Wel even wennen na jarenlang alleen maar met Studio One te hebben gewerkt, maar gaat best snel gelukkig.
Decapitator ook maar weer gekocht.

Ben benieuwd wat je van deze vind ivm de BH arp2600.
volgens mij in de Korg net wat beter gecalibreerd en zijn de faders fijner.
Ik vond de envelopes van de B2600 een beetje vreemd, kan niet zeggen wat het nou was, maar ik kon er niet veel mee. Daarnaast was de springreverb ook niet echt goed. Idem voor filter, zal ongetwijfeld een kalibratie iets zijn geweest, maar nu wil ik gewoon ook een 'echte' Arp.

Arturia Pigments 6
Gforce/Novation Bass Station
Relab Development Quant Natural Resonance Reverb 2.0

SSL G3 Multiband Compressor
SPL Mixhead
Korneff Shure Level-Loc
Bird Midi Cap

Back