Je laatste 3 aankopen??

Nee bedoel het ook niet naar jouw.
Meer dat ik zelf onlangs een aantal pedalen had gekocht en telkens kwam zijn naam voorbij. En bij die van jouw ook.

Oh op die manier. Net zoals dat iedere synth die je opzoekt ooit door Depeche Mode, Nine Inch Nails en Gary Numann is gebruikt

Mutable instruments Ambika
Fluit
TC Electronic scf chorus/pitch/flanger gold SE.
Toch geen blokfluit? Uitvinding van de :duivels:. Alleen aan te horen wanneer bespeeld door maagden met monnikengeduld na het bereiken van middelbare leeftijd. De terreur van elke muziekles. Alleen omdat het een lekker goedkoop ding is en geen ruimte inneemt. Nog liever 10 draaiorgels!

Toch geen blokfluit? Uitvinding van de :duivels:. Alleen aan te horen wanneer bespeeld door maagden met monnikengeduld na het bereiken van middelbare leeftijd. De terreur van elke muziekles. Alleen omdat het een lekker goedkoop ding is en geen ruimte inneemt. Nog liever 10 draaiorgels!
Ik had in het verre verleden een blokfluit, een Ierse fluit en een flageolet, naast mijn elektrisch orgel en complex sound generator (en ook nog de mondharp, die ik nog heb en een kazoo)

@vinnieq ja idd zo een helse blokfluit.
Anders moest ik shipping betalen of voor 2 euro zo een onding.
Ambika van MP met 2 pole multimode SVF dacht ik.

Nou, gelijk in de haard dan maar, of anders door je nieuwe TC.

Die 2-pole had ik ook op het oog maar ik heb al zoveel van die doosjes (Shruthi, Shruthi XL, Anushri, PreenFM2, Micromonsta etc….)

Nou, gelijk in de haard dan maar, of anders door je nieuwe TC.

Die 2-pole had ik ook op het oog maar ik heb al zoveel van die doosjes (Shruthi, Shruthi XL, Anushri, PreenFM2, Micromonsta etc….)

Nee on de haard is een slecht idee want hij is plastic. Ik geef hem aan de kids. Totdat hij alsnog in de haard kan.

Extra keyboard standaard voor gebruik in huis (de andere blijft in de oefenruimte).
Een 2e FX2000
En wat extra kabels.

(Reserve)Chip(s) voor de cs30

Akai xr10

Erica zen delay

En verder nog n boel spul om op 2 wielen de wereld onveilig te maken incl motor - dom natuurlijk want daar vervoer je amper volcas mee.

Nog dommer: zit terug te kijken naar n Perkons 🧐

Keek nog even naar n midi tubbu kit voor de roland vp330 maar eerst maar wat modern(er) spul verkopen 💰
Motor staat ook op mijn lijstje.
2 jaar geleden mijn oude Africa Twin weg gedaan.
En kijk nu met een scheef oog naar de nieuwe modellen daarvan.
Nog even doorsparen.

Back