Je laatste 3 aankopen??

TC Electronic BRICKWALL HD-DT Plug-in Mastering Limiter met optionele hardware-interface. Erg fijne plugin met Hardware. (goedkoop bij Amazon)
TC Electronic Master X HD-DT Plug-in Mastering Limiter met optionele hardware-interface. Zeer bruikbare plugin met hardware! (heel goedkoop bij Amazon)
KeySolutions Sounds: TRAVELER VST Synth

Laatst gewijzigd:
Behringer JN80.. snel weer weggedaan wegens wiebelende knopjes..
Boss SDE 3000D delay voor achter m'n Prophet om een beetje in jaren 80 stijl te blijven.
Kabeltje
Ik zag gisteren een yt video waar de man behringer de hemel in prees want na de overname van midas enz gebruiken ze de beste onderdelen, volgens hem. Hij moet zich eens de Sulina kopen voor de geweldige faders, denk ik. Ik heb de afgelopen jaren 3 synths weten passeren en elk was toe aan repair. Elk zijn geloof

TC Electronic BRICKWALL HD-DT Plug-in Mastering Limiter met optionele hardware-interface. Erg fijne plugin met Hardware. (goedkoop bij Amazon)
TC Electronic Master X HD-DT Plug-in Mastering Limiter met optionele hardware-interface. Zeer bruikbare plugin met hardware! (heel goedkoop bij Amazon)
KeySolutions Sounds: TRAVELER VST Synth
Ik hoop voor je dat je de sw kan downloaden...TC is al een tijdje niet meer te vinden

Ik zag gisteren een yt video waar de man behringer de hemel in prees want na de overname van midas enz gebruiken ze de beste onderdelen, volgens hem. Hij moet zich eens de Sulina kopen voor de geweldige faders, denk ik. Ik heb de afgelopen jaren 3 synths weten passeren en elk was toe aan repair. Elk zijn geloof

Tja ik heb andere ervaringen ik heb er zeker 10 (zowel keys als modules) en al meerdere jaren en ze gaan zelfs mee het podium op. (Die B2600 is wel flimsie eerlijk gezegt) En zelfs al 2 jaar een Wing met expansies die echt heerlijk werkt en klinkt (enkel in de studio!) Wel ooit een schermpje van een DEQ24/96 die een lijntje er in had na 10 jaar!! Dat was het aan stukken. Ik heb wel mijn UBXA zelf gebricked door hem op een verkeerd update moment uit tezetten maar zelfs dat is door Musictribe redelijk vlot opgelost met een download. De UBXA werkt weer perfect. Maar pech kan je hebben soms. En ja tis niet altijd MOOG build kwaliteit maar dat kan ik ook van Korg, Roland en veel andere zeggen (3 x een kapotte Hydrasynth bv!)

Ik hoop voor je dat je de sw kan downloaden...TC is al een tijdje niet meer te vinden
ja hoor zonder problemen en op de TC site!! En die niet werkte (Master X) had ik binnen een dag binnen na een ticket bij TC. Dus fakenews! Maar mochten mensen ze niet kunnen vinden ik stuur ze je graag toe.

Geef eens een link a.u.b., want ik vind ze niet meer. En anderen met mij.

Geef eens een link a.u.b., want ik vind ze niet meer. En anderen met mij.

alstublieft!! Ze hebben de Master X windows weg gehaald maar mocht iemand die willen ik heb die hier van ze gekregen en kan die naar je sturen.
ps setje is nog geen 140 Euro met de controllers bij Amazon!!

Laatst gewijzigd:
Ow ja ik zie het, voor die HW bakjes nog wel ja. Voor die ouwe delays enzo van ze, zoals de TC 2290-DT is ook sw te downloaden.
Die hebben ook een standalone controller.
Ik ging er, verkeerd van mij, vanuit dat alle sw spoorloos was, niet van die HW units dus, dat scheelt.

Ik zie wel dat bijv de MasterXD HD daar versie 1.0 (build 2583) is en ik heb hier lokaal V.1.1 (build 3378 )
Zie pic van wat ik hier heb op de SSD.

Maar die software pakketen , system6000 en dergeijke, zijn allemaal spoorloos.

Screenshot 2026-09-24 at 17.08.14.png

Anyways, goed dat je ze kan gebruiken.

Back