Je laatste 3 aankopen??

ow en ik liep ook nog tegen een origineel manual voor de moog synamp aan.
voor weinig. interesse?
zelf nog even vasthouden? ik heb er al een bij de reperateur liggen, verwacht een 1/2 gerepareerde synamp terug rond de kerst.

Ik heb vanmiddag maar de knoop doorgehakt en het volgende besteld:

Fasttrack
C1 Master Compressor
DO-8 8 ADAT IN/OUT card.

Zijn we gelijk van dat cleane VSTi geluid af. :okdan:

fat_track_front_00024.jpg

58d83bc566eb80a77bd0eb4231fe3b1c.jpg

547005.jpg

Echt wel :-)

Heb afgelopen weken met de Waves bundle gespeelt, met diverse TUBE VSTs en ook met m'n La2a emulatie op m'n MOTU 828MKIII en alles introduceert een soort van hardheid, die naarmate ik meer naar m'n MOOG luister me toch echt begint te irriteren.

Het enige waar ik in de box echt tevreden over ben is m'n DUENDE en dan vooral de BUS compressor, X-Comp en X-EQ. Ik heb van bovenstaande TL-Audio samen met de Barricade VST meer plezier als van de hele WAVES Diamond pluginpack. Wel goed dat ik het eerst een maand kon testen want ik weet nu zeker dat ik i.i.g. geen WAVES meer wil.

- Dynacord DRS-78 (BBD reverb/delay of iets heel vroeg digitaals)
- Ibanez DM-1000 (BBD delay)
- Roland TR-505
- Yamaha FL-100 (flanger)

Moog Little Phatty
Kawai K5 Piano
Nieuw setje bongo's ;)

-MFB Synth Lite II
-MFB Synth II
-Roland MC505

Roland JX3P in uitmuntende staat :okdan: errug blij mee...nou nog zo'n PG200 erbij en gaan met die......waarom is er geen bananen smiley.

Dus gezocht PG200

- MFB64 stepsequencer (om o.a. mijn WASP aan te sturen)
- Kenton Pro Kadi (met WASP poort :eureka:)
- Sennheiser HD 25 CII

De MFB en de Kenton werken als een trein! :okdan:

- decimort (bit crusher plugin van d16
- nexus 2 (upgrade)
- lennar digital sylenth1

en het grote bestelfeest ging maar door:

Laatste 3 aanwinsten:
2e Duende PCIe (want ik ga over op 24/96)
TC Electronics Powercore X8 SONNOX Bundle (Eindelkijk Vista drivers > yeah baby!!!!)
Steinberg 816x Firewire interface (als aanvulling op m'n MOTU 828 die als analoge extender via ADAT gaat worden aangesloten (heb dan geen ASIO drive in Cubase nodig en kan nog steeds via CUEMIX mixen)

De C1 van TLAudio is geannuleerd en zit zet m'n OTB processing aspiraties even aan de kant. Ik zit nu steeds in dubio tussen de TLAdio M1 8 poorts of the Fattrack voor analoge subgruop summing, aan de ene kant lijkt de flexibiliteit van de M1 me wel wat, maar aan de andere kant heb ik geen 8 mic pre amps en volledige channelstrips met faders nodig.

Oh ja, had m'n JOMOX Xbase-999 hier oo knog niet genoemd, wat een vette bak is dat zeg.... dat fundament in die kick wn de dichtheid in de calp en snare ongelofelijk wat lekker:halleluja dan klinkt Drumazon gelijk weer als een spijker heen en weer schudden in een leeg blikje.....

Ik ben wel weer een beetje om: een VSTi krijg je nooit zo moddervet al een MOOG en VSTi drumsynths kunnen ook niet tippen aan de raqnzigheid van een goede drumsynth.

+Akai MPC 2000XL Midi production center / sampler
+Yamaha 03D digital mixer
+Behringer hoofdtelefoon

Ik heb echt nog nix met die MPC kunnen doen, heb totaal geen zin om samples om op te gaan nemen. maarjaahhh.

Back