Je laatste 3 aankopen??

Yamaha TG55
Arturia Analog Factory Experience
Roland XV2020
Roland JV1010
Novation Bas Station Keys
Behringer RX1602:D

jeetje phochos, waarom zit er zoveel verloop in je set up eigenlijk? :koffie:

jeetje phochos, waarom zit er zoveel verloop in je set up eigenlijk? :koffie:

Ja, probeer altijd zoveel mogelijk dingen uit, sommige behoud ik en andere doe ik dan weer weg. Zo ben ik eigenlijk al een jaar of 20 bezig.

Phochos:walker:

ow ja, maar ja dan heb je eigenlijk nooit echt 100% uit een apparaat gehaald wat erin zit toch?

ach ja mijn gearlust is eigenlijk nu wel klaar haha

ow ja, maar ja dan heb je eigenlijk nooit echt 100% uit een apparaat gehaald wat erin zit toch?

ach ja mijn gearlust is eigenlijk nu wel klaar haha

jaja en je z1 dan ...seee pb

ik hmmm ben ....uhh flink bezig geweest een soundmaster styx305 analog drumachien[tje ] ala tr606
pearl sc40 wave / filters drum synth
jomox resonater
tr626[card]
korg z1 + card erg tevreden ermee.....
een boss be 5 ; http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Boss/BE-5+Guitar+Multi-Effects/10/2
klees egft aleen maar goede dingen over de pedalen 8 bit/ analooge klank...is digi natuurlijk zit in delay dd / de ce2 chorus / de co compressor en od / overdrive
en een tuner wat wilje nog meer .............
waarschynlijk de bcr2000 [asmn acidlapie wegaat ....]

meer dan drie :halleluja:D
moet ze allemaal nog idd flink aan de tand voelen korg is rete vet !
niet verwacht ..........*D
jomox ook een leuke fx / meer dan filter

luister maar eens naar zijn tracks, volgens mij is hij juist degene die het maximale eruit haalt (kan het mis hebben hoor ;)

waar ! pochos heeft leuke nr,s ...en uitgebracht
wisselt veel /wast ook een berg
ken mensen die ruile / maar dan huile
:Z

yoooooooooooohj was dit ; KREK ; EEN PANTER MODULAIR PSYCHO LFO ???
EHX Big Muff
Panther modular Psycho LFO
AS R95E

SOME PIX
VAN DEZE MAAND SHOPPEN

Attachments

• S4020651.jpg
    S4020651.jpg
    152,8 KB · Bekeken: 89
  • S4020676.jpg
    S4020676.jpg
    128,5 KB · Bekeken: 95
  • S4020690 XTRA.jpg
    S4020690 XTRA.jpg
    130,5 KB · Bekeken: 97
  • S4020689.jpg
    S4020689.jpg
    113,6 KB · Bekeken: 96
luister maar eens naar zijn tracks, volgens mij is hij juist degene die het maximale eruit haalt (kan het mis hebben hoor ;)

Hoi Leo en Bass,

Beiden hebben gelijk. Ik probeer altijd eerst favoriete presets eruit te halen om die te gebruiken, daarna - mits de mogelijkheid het toelaat - programmeer ik zelf. Maar vaak vind ik dingen te ingewikkeld of te moeilijk (???????), dus dan doe ik ze gewoon weer weg. Heb ook een periode gehad dat ik teveel tegelijk kocht, zodat ik weer geld nodig had om rekeningen te betalen (na het overlijden van mijn vader afgelopen oktober moet ik helemaal op mijn geld letten, moet nu ook zijn rekeningen betalen).

Phochos

dat snap ik niet helemaal... is er geen verzekering dan? :confused:

Dat wel, 6, maar de normale rekeningen (gas, licht, water, tv) moet natuurlijk ook betaald worden en daar zijn geen verzekeringen voor.:engel:

Back