Je laatste 3 aankopen??

Laatste aankopen:
1) Nieuwe PC (Pentium 4; 2 Ghz; 512 DDR RAM; 2 x 40 GB 7200 HD; Plextor burner)
2) Nieuwe Soundcard (Marian MARC 2: basic edoch goede analoge/digitale 1/0-card op 24 bits; 96 Khz; 7 ms latency)
3) Genelec 1029/a

Maar eigenlijk ben ik een hoop spullen die ik niet meer (vaak) gebruik aan het opruimen. Vooral veel randapparatuur van twijfelachtige kwaliteit moet het ontgelden. Doel is om 1 groot rack over te houden; lekker overzichtelijk; minder kabels, dus minder stroring + meer aandacht naar muziek etc.
Minder spullen, maar betere kwaliteit zeg maar

Nieuw:

- Casio CZ-3000
- D&R Dayner 26/8/16
- D&R Compressor half 19"

Inmiddels al weer verkocht:

- Yamaha QY100 (te goed bod gehad....)

En misschien nog niet genoemd:

- Yamaha DX-27S

Binnenkort eens flink investeren in schappen en racks want het begint hier een beetje vol te worden....:bekdicht:

Doepfer MCV24
Lexicon MPX110
Behringer MDX4600 2 stuks

Die avatar valt me nu pas op, moet er erg om lachen aangezien ik er ook wel es over gedacht heb mn ob12 bij t grof vuil neer te zetten :dubbel:

Wat zijn die andere synths trouwens, en wat hebben ze misdaan?

- Tweede Boss ODB-3 (bass distortion) voor mijn Minimoog (stereo!)
- TC Electronic Fireworx
- Digitech Wah pedaaltje voor wel heel erg weinig op de PA-markt

moog voyager signature
synthi a + toebehoren
solinastringsynth

Korg Prophecy
Roland D5
Rob Papen's Subboombass

Live 8 upgrade

Nieuwe muis(wanneer komt er een mighty mouse die je wel kunt schoonmaken zodat ie het langer dan 2 maanden doet...)

MnM SFX-60 MKII, tnx Ron :)

Live 8 upgrade

Nieuwe muis(wanneer komt er een mighty mouse die je wel kunt schoonmaken zodat ie het langer dan 2 maanden doet...)

MnM SFX-60 MKII, tnx Ron :)

Graag gedaan

Ik had al een tijd niets meer gekocht, maar sinds afgelopen donderdag staat er in mijn studio een spikspliternieuwe Motif XS7 te glimmen!

Roland R8M
Roland R8M (sja)
Edirol M-10DX
SN-R8-08
SN-R8-09

- Dynacord DRP-16 gehad van JWHagenbeek als loon voor een rep. werkend
- Korg M1 gehad MadDonna half werkend
- ZoomRFX 1000 gekocht van Von Haunebu kapot

:D

oja en een gemodde 606 (Tom Klein's Evil 606) gehad als loon voor het modden van een andere 606...dus binnenkort te koop mijn near mint 606.

Die avatar valt me nu pas op, moet er erg om lachen aangezien ik er ook wel es over gedacht heb mn ob12 bij t grof vuil neer te zetten :dubbel:

Wat zijn die andere synths trouwens, en wat hebben ze misdaan?

Ze stonden in de weg tijdens de voorjaar schoonmaak.
Staat nog een 101 en 909 bij, maar ik heb ze weer naar binnen gehaald hoor, dus je hoeft niet te zoeken naar die boom :D.

Ik vind de Obie wel een lekker ding, kan van mooi tot lekker kapot klinken, nee die gaat niet bij de boom :dj:

een mighty mouse die je wel kunt schoonmaken zodat ie het langer dan 2 maanden doet...)

Tell me about it....
Heb onlangs wel een splinternieuwe vervanging gekregen.
Er liggen hier ondertussen 3 draadloze exemplaren maar heb me nu een Logitech MX Revolution gekocht die me veel beter bevalt..

On topic (3 laatste aankopen)

* Dave Smith Prophet '08
* Sequential Circuits Drumtraks
* Fender 1970 P-bass

-Waldorf Blofeld
-Dave Smith Mopho
-Alesis Micron

- Tweede Boss ODB-3 (bass distortion) voor mijn Minimoog (stereo!)
- TC Electronic Fireworx
- Digitech Wah pedaaltje voor wel heel erg weinig op de PA-markt

Grappig... dit is bericht 808 van Jeroen.

Back