Je laatste 3 aankopen??

Mac g5 2x dual 2.66 + movie screen 22inch....eindelijk
Neve 3316 summing + digitale board.....wat klinkt dit toch vet
H3000 eventide.........deze is ook tha bomb wat een pitch shifter en de flangers pfff
logic 8 en cubase 4......gaat toch meer cubase gebruiken
motu 2408.......is nodig
extra uad card.....en deze ook

me ghost gaat weg dus ik ben klaar voor the new way.......:)

Een spiegelende slagplaat is stoer, maar dat je vrouw strat speelt is natuurlijk veel stoerder !;)

- Alesis 3630 compressor
- Roland PG-300 8~
- Novation KS-Rack (komt nog, Fokov?)

Ben zeer blij dat ik eindelijk een PG-300 voor m'n MKS-50 heb. Zit helaas tot eind nov. in Afghanistan dus moet nog ff wachten met spelen. :(

Now i feel like a :kroon: :P

Midi2SDS
Korg EMX-1
Novation Drumstation (ik weet dat het een bart smit ding is, maar nog altijd beter dan nepheton :D )

Origineel geplaatst door dries
laatste aankopen:
1. ensoniy fizmo
2. korg radias
3. novation supernova (gooi ik weer op ebay terug)

laatste verkopen:
1. korg karma
2. yamaha RS6000
3. JD 800

na fizmo schijnt G.A.S voorbij te zijn.

karma der uit en fizm o erin
allebei expresionele app.

drie dingen nou 1 een lem baby
en een dr55mk2 [xtra drums ]
en ik hoop de rm50 yammmie drum expanderd
fatjes op fizmo/karma way ...bisbis

Mijn laatste aanwinst: Een Korg Radias (module plus klavier)

Daarvoor: een Korg Electribe EMX en een Korg Trinity.

2.6Ghz Workstation
Mackie Satellite
Novation Remote SL (te leen om te kijken of hij vet is maar kopen ga ik hem!!)

Ik ben de laatste maanden bezig geweest met het opzetten van een Doepfer modulair systeempje:

- 6HE-kast
- A-105 VCF (SSM lowpass filter)
- A-106 Xtreme filter (MS-20 kloon)
- A-118 Noise
- A-119 Ext. In
- A-124 VCF5 (Wasp kloon)
- A-125 Phase Shifter
- A-131 VCA
- A-136 Distortion/waveshaper
- A-140 ADSR
- A-143-3 Quad LFO
- A-145 LFO
- A-148 Dual S&H
- A-188-1 BBD

Nu nog een paar oscillators erin gooien (merk ben ik nog niet over uit en heeft voorlopig ook geen haast) en ik denk dat ik er nog de BD99 (909 Bassdrum) en SD99 (909 Snaredrum) van Analogue Solutions aan toevoeg. :)

Korg M1 als donor voor de andere M1
Korg Poly 61, mijn derde ook voor donor doeleinden
Yamaha DX-7 IIFD, nieuw project

Tijdje geleden :

* TR-808
* MC-202

Gisteren :

* Jomox XBase09 (van Solid Decay :halleluja )

- Ensoniq ESQ-1 :):)
- Een half beschimmeld maar verder prima keyboardstandaard met drie leggers :/
- SIEL Mono :)

Origineel geplaatst door bikkel
- Ensoniq ESQ-1 :):)
- Een half beschimmeld maar verder prima keyboardstandaard met drie leggers :/
- SIEL Mono :)

@ bikkel ; ...eindelijk de esq1
check die ene site veel info en trick s over dezemachine

geen cv gate op ook toch die siel mono
ik heb een cruise waarvan t mono gedeelte van t keyboard uit val [ ,..vaak ! ]
geef nie weer soon project ,..voor latert om te checke,..was erg cheapo mn siel cruise

wat nieuws gekocht ,..moet nog komen ...mn aanstaande
dynacord revrb fx 50.-* wat een mazzeltje
ook al ister maar eentje ...toch ...

wat info betreffende drp 16
ik kon m nie en d8 pik in t is byna wintert
Aus meinem Nichtraucher-Heimstudio biete ich hier ein rares 19 Zoll Vintage Effekt / Hallgerät an: ein Dynacord DRP 16 Digital Reverb Processor mit Programmerweiterung!! Das Gerät besitze ich seit knapp 30 Jahren (Ende der 70er), es arbeitet nach wie vor tadellos, ist technisch wie optisch fast einwandfrei. Natürlich gibt es ein paar alters- und einbaubedingte Minikratzer, und zwei der acht Drucktaster arbeiten nicht mehr perfekt: Schalter 4 und 8 kommen nicht mehr leichtgängig von selbst zurück (Feder), man muß ein klein wenig daran ziehen. Aber sie funktionieren, die Programme lassen sich ordnungsgemäß umschalten. Das wirklich Besondere an diesem Gerät: Ich hatte damals noch die Programmerweiterung zugekauft; das DRP 16 verfügt nicht nur über die 8 Werkspresets, es gibt 16! Presets, wobei die zweite Bank auch deutlich längere Hallzeiten bietet als Bank 1. Leider gibt es keine Dokumentation mehr zu den Einstellungen (Hallzeiten / Predelay), aber man kann den Effekt schließlich hören. Durch gleichzeitiges Drücken der Taster 2-4-6 gelangt man in die zweite Presetebene, die durch einen Punkt vor der Programmnummer im Display angezeigt wird.
Es handelt sich um eienen Privatverkauf, deshalb der obligatorische Hinweis: Keine Rücknahme, keine Garantie.
Viel Spaß beim Bieten

Here I offer a rare vintage effect from end of the 70s. It´s nearly 30 years old now: the Dynacord DRP 16 Digital Reverb Processor. What it makes rare; the program extension from 8 to 16 reverb programs in an extra ROM inside. From bank 1 (1-8) to bank 2 (9-16) you can change by pressing the switches 2-4-6 at the same time. A point before the program number displays bank 2.

:halleluja mezelf!

Laatst gewijzigd:
Die SIEL Mono heeft een erg lekker filter er in zitten. Van die 'BAAAAUUUWWW BAAAUUWWWW' high- en lowpass tegelijk basjes zoals Denki No Zuno van Dopplereffekt. Erg gelimiteerd maar hij is toch leuk.

soms zie gasten die spullen hebben gekocht ; waar ik me geen voorstelling van kan maken
bv usb 2 maudio iets ding ...voor bv midi
pix please

mn aanstaande dyna c.
50.- eu :D

Attachments

• drp16.jpg
    drp16.jpg
    2,4 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door MadDonna
Korg Poly 61, mijn derde ook voor donor doeleinden

Ik ben al met mijn vierde bezig. Voor mijn opnames gebruik ik hem niet echt meer, maar wel voor de "heb-plezier-maar-doe-er-verder-niets-mee" momenten.

De 4e is overigens wel in de beste conditie.

Back